اجرای سند تحول بنیادین اولویت آموزش و پرورش اصفهان است

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اولویت امسال آموزش و پرورش اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ شکوفه‌ها با بیان اینکه تقارن شروع مدارس و فصل رویش نوآموزان با ایام قیام امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اصلی‌ترین هدف امسال آموزش و پرورش استان اصفهان است.

مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: اجرایی شدن این سند در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است که امیدواریم تحقق یابد، البته این سند محقق نمی‌شود مگر ارتباط بین خانه و مدرسه ایجاد شود و امید است مدرسه که خانه دوم دانش آموزان به خانه آنها نزدیک شود.

وی ادامه داد: با همه تلاش در ماه‌های گذشته برای رفع نواقص آموزش و پرورش اقداماتی انجام شد تا فردا هیچ کلاسی را بدون معلم و دانش‌آموزان نداشته باشیم و این در حالی است نارسایی‌های زیادی به ویژه در حوزه نیروی انسانی وجود دارد.

اعتدادی اضافه کرد: آموزش و پرورش به تنهایی به اهداف سند تحول بنیادین نمی‌رسد و باید خانواده‌ها و نهادهای مرتبط کمک کنند.

تعامل خانواده و مدرسه بیشتر شود

همچنین عسگری، مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: اگر کمک دستگاه‌ها نباشد آموزش و پرورش نمی‌تواند پیش برود.

وی افزود: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط به سمت پیشرفت آموزش و پرورش حرکت کنیم.

مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار کلاس اولی در کل کشور وجود دارد و در ناحیه دو آموزش و پرورش نیز سه هزار و ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی وجود دارد.

وی اضافه کرد : امید است با همکاری معلمان و مدیران و اولیا آینده کلاس‌ اولی‌ها روشن بماند زیرا الآن روشن است.

عسگری تصریح کرد: تعامل خانواده و مدرسه باید بیشتر شود و والدین باید کمک کنند تا بچه‌ها به خود مراقبتی برسند.

کد خبر 390446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.