او مهارشدنی نیست

دویست و نود و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حمله تند تارتار به قلعه نویی" عنوان اصلی این رسانه است که به جوابیه تند تارتار بعد از صحبت های قلعه نویی و اعتراض این مربی به سبک ناجوانمردانه بازی نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر سپاهان پرداخته است. در قسمتی از صحبتهای تارتار آمده است:

 اعتقاد من این است که مربیان باید با احترام در مورد تیم مقابل صحبت کنند. در این بازی سوشا مکانی عملکرد خوبی داشت. به جای اینکه قلعه‌نویی از سوشا تعریف کند و بگوید که این دروازه‌بان دوباره می‌تواند به تیم ملی دعوت شود، به یکباره می‌گوید که دروازه‌بان‌ها مقابل تیم ما ستاره می‌شوند و در بازی‌های بعدی طور دیگری هستند و البته حرف از تغییر قانون بازی جوانمردانه می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان همچنین از اعداد یک، دو و سه یاد کرده و گفته است که بازیکنان مسجدسلیمان با شنیدن این اعداد خودشان را به زمین می‌انداختند، در حالی که این عددها مربوط به کارهای تاکتیکی ما در نقاط مختلف زمین است. ما مثل بعضی‌ها در خانه نمی‌نشینیم که اوت‌انداز، ایستگاهی‌زن، ارسال‌کننده و چهار بازیکن دو متری جذب کنیم، ما روی فوتبال و مسائل تاکتیکی وقت می‌گذاریم و مثل برخی نیستیم که فقط لذت ببریم. اگر فیفا به ایران باید به خوبی متوجه می‌شود که کدام مربیان وقت می‌گذارند، کدام مربیان در کارشان دنبال بیزینس هستند و کدام مربیان تیم چند ۱۰ میلیاردی می‌بندند. من تصور می‌کردم قلعه‌نویی واقع‌بین است، ولی با حرف‌هایی که زد دیگر برای من آن قلعه‌نویی سابق نیست. ما جوانمرد نیستیم، چون شکست نخوردیم؟! فصل گذشته هم همین بازی را برابر سپاهان انجام دادیم، ولی باختیم که آقای قلعه‌نویی به من تبریک گفت. مطمئن باشید اگر این بازی را هم می‌باختیم قلعه‌نویی به من و مسجدسلیمان تبریک می‌گفت!

"و ناگهان مهاجرت به کردستان" دیگر عنوان این رسانه است که خبر جدایی الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان این تیم و همچنین سرمربی زرد پوشان را می دهد. در روزهای اخیر اخبار متفاوتی از اختلاف این بازیکنان با مسئولان تیم فوتبال بانوان مطرح بود که در نهایت به جدایی آنها و پیوستن شان به تیم آذرخش کردستان منجر گردید.

"او مهار شدنی نیست" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به عملکرد خوب محمدرضا عباسی هافبک جوان ذوب آهن اشاره دارد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 390433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.