دربی ۹۰/ جدال حساس لیگ جزیره

امروز (یکشنبه) جدال حساس پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران و رقابت چلسی و لیورپول، نگاه هزاران هوادار این دو تیم را به خود معطوف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز(یکشنبه) مسابقات فوتبال حساس و دیدنی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد. در ابتدا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر خواهند رفت، در این بازی استقلال به دنبال خارج شدن از بحران و پرسپولیس در جست‌وجوی رویای صدرنشین‌ی در لیگ برتر است؛ این دیدار از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

جدال وستهام و منچستر یونایند اولین مسابقه امروز لیگ جزیره است. رقابتی که برای هواداران شیاطین سرخ از اهمیت بالایی برخوردار است و با وجود برد در این مسابقه می‌توانند صعود خوبی در جدول داشته باشند؛ این مسابقه که از ۱۶:۳۰ آغاز خواهد شد، پخش زنده ندارد.

آرسنال- استون ویلا دیگر مسابقه امروز لیگ جزیره است جایی که شاگردان اونای امری به دنبال بهبود وضعیت خود هستند و استون ویلا نیز مطمئنا به همین راحتی باج نخواهد داد؛ این مصاف از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و پخش زنده ندارد.

جذابترین و حساسترین مسابقه امروز فوتبال جهان رویارویی یورگن کلوپ و لمپارد است، مصافی که در آن لیورپول به دنبال پیروزی و حفظ جایگاه صدر جدول و چلسی در تلاش برای تحمیل اولین شکست لیورپول در فصل جاری لیگ جزیره است؛ این جدال حساس از ساعت ۱۹ آغاز و از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در دیگر مسابقه امروز زنبورهای آلمان به مصاف فرانکفورت خواهند رفت، فاوره در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ برای پیروزی می‌جنگد که هر نتیجه‌ای غیر از آن به معنی دور شدن از بایرن و نیکو کواچ است؛ این مسابقه پخش زنده ندارد.

رئال مادرید نیز پس از یک شب کابوس وار در پاریس باید مقابل سویا قرار گیرد، رقیبی که همواره یک رقیب جدی برای رئال و بارسا بوده است؛ این مسابقه که از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود، پخش زنده ندارد.

مصاف آخر از فرانسه است جایی که دیماریا، ناواس و رفقا باید مقابل یک رقیب سرسخت به نام لیون قرار بگیرند؛ این مصاف از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و شبکه ورزش به طور زنده آن را پوشش خواهد داد.

کنداکتور امروز ورزشی به شرح زیر است :

استقلال-پرسپولیس
ساعت ۱۶:۰۰
پخش زنده: شبکه سه

وستهام-منچستریونایتد
ساعت ۱۶:۳۰
پخش زنده: ندارد

آرسنال-استون ویلا
ساعت ۱۹:۰۰
پخش زنده: ندارد

چلسی-لیورپول
ساعت ۱۹:۰۰
پخش زنده:شبکه ورزش

فرانکفورت-دورتموند
ساعت ۱۹:۳۰
پخش زنده: ندارد

سویا-رئال مادرید
ساعت ۲۲:۳۰
پخش زنده: ندارد 

لیون-پاری‌سن ژرمن
ساعت ۲۲:۳۰
پخش زنده: شبکه ورزش

کد خبر 390422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.