مترو اصفهان- بهارستان وارد مرحله روسازی شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مترو اصفهان- بهارستان وارد مرحله روسازی شده، بخشی از ریل‌گذاری انجام و بخشی از آن با استفاده از توان داخلی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب الله طاهرخانی امروز یکشنبه _۳۱ شهریورماه_  در بازدید از پروژه متروی بهارستان با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: اقدامات سیویل مترو اصفهان بهارستان انجام شده و مسائل تملک و معارضین که عموما زمان‌بر است نیز به پایان رسیده است.

وی افزود: مترو اصفهان- بهارستان وارد مرحله روسازی شده، بخشی از ریل‌گذاری انجام و بخشی از آن با استفاده از توان داخلی انجام شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: برق، سیگمنت و تجهیزات ایستگاه‌های بهارستان را شروع شده و ایستگاه راه آهن نیز به زودی شروع خواهد شد.

طاهرخانی تاکید کرد: ایجاد حمل و نقل عمومی بین شهر مادر و شهرهای جدید جزو اولویت های اساسی است و با سرعت به پیش می بریم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۶ کیلومتر مترو را برای شهرهای بهارستان، فولادشهر، گلبهار و هشتگرد در دستور کار داریم، افزود: سال آینده منابع و تمرکز شرکت عمران شهرهای جدید بر شهر بهارستان خواهد بود و امسال نیز هشتگرد را تمام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در زمان‌بندی مقرر و حتی زودتر کار مترو را به پایان برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: مترو بهارستان به طور مستقیم به مترو اصفهان متصل می شود و تاثیر عمده ای بر توسعه شهر بهارستان خواهد داشت.

کد خبر 390419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.