راه‌اندازی بازارهای جدید با مشارکت بخش خصوصی

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: دو سیاست و رسالت کلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در بازارها و شرایط موجود نقشه راه فعالیت‌ها در بازارهای شهرداری است.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سیاست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزایش تعداد بازارها نیست بلکه به سمت کیفی‌سازی و استانداردسازی خدمات ارایه شده در فروشگاه‌های کوثر حرکت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اکثر بازارها بهبود کیفیت خدمات از نظر ساختار عمرانی و فیزیکی و آنچه کوثرها را از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر متمایز می‌کند، انجام شده است.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان ادامه داد: تمایز در نظارت‌ و ارایه خدمات بیشتر در قالب تنظیم بازار و حضور نمایندگان حاکمیت در بحث نظارت بر بازارها از دیگر اقدامات صورت گرفته در بازارهای شهرداری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: تنوع اقلام و کالاها در بازارهای کوثر آن هم در شرایطی که بعضی از کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کمتر وجود داشت، باعث شد کوثرها پیش قراول توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در همه شرایط باشند تا شهروندان کمبودی در بازارها احساس نکنند.

حیدری با اشاره به استراتژی جدید سازمان گفت: استراتژی جدید مبنی بر این است که راه‌اندازی بازارهای جدید تنها با مشارکت بخش خصوصی انجام شود و شهرداری به تنهایی ورود پیدا نکند.

وی با بیان اینکه اولویت سازمان در مباحث کیفی بازارها توجه به کیفیت، سلامت مردم و تامین مواد غذایی سالم است، افزود: برای تحقق این اولویت به سمت اجرای سیستم‌های بازرسی، نظارت ویژه و سیار بر بازارهای روز کوثر حرکت کرده‌ایم.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی بازار کوثر شماره ۱۵ در شهرک شهید کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از کوثر شماره ۱۵ در آینده نزدیک و با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی افزود: بازار کوثر شماره ۱۵ در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع و زیربنای هشت هزار مترمربع شامل سه هزار مترمربع فضای فروشگاهی و پنج هزار مترمربع پارکینگ در حال احداث است.

حیدری اظهار کرد: کوثر محله‌ای زاینده رود در نزدیکی شهرک زاینده‌رود در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع در یک و نیم طبقه در حال احداث است و بهمن ماه ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 390417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.