رژه نیروهای مسلح در اصفهان برگزار شد

صبح امروز _یکشنبه ٣١شهریورماه_ رژه نیروهای مسلح استان اصفهان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با مشارکت یگان‌های نمونه سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

وبه گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و خانواده معظم ایشان و نمایش اقتدار یگان‌های مختلف سپاه صاحب الزمان(عج)، ارتش جمهوری اسلامی ایران، بسیج و نیروی انتظامی و پلیس راهور از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاس صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم با تبریک این روز به ساحت همه رزمندگان و تلاشگران ایثارگر و خانواده شهدا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین قرار دارد که امیدورایم زمینه ساز تمدن نوین انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: وحدت و همدلی و همکاری نیروهای مسلح در استان اصفهان اعم از نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه اطلاعاتی زبانزد و نمونه است.

فرمانده سپاس صاحب الزمان استان اصفهان ادامه داد: آمادگی و توان بازدارندگی و دفاعی نیروهای مسلح استان از رسته های مختلف در حد اعلا و نمونه است و آماده انجام هرگونه ماموریت هستند.

فدا تاکید کرد: به تاسی از فرهنگ عاشورا  و دفاع مقدس و آیات قرآن نصرت و امداد الهی در قطع وابستگی و عدم اتکا به بیگانگان است. شکست های پی در پی آمریکا و مزدورانش در منطقه و عقب نشینی آشکار آنها مدیون نصرت و امداد الهی است. امروز ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی و شهدای دفاع مقدس و فرمانده کل قوا اعلام می‌کنیم تمام نیروهای مسلح استان اعم از  یگان های پیاده و توپخانه، پدافند هوایی، هوانیروز و نیروی هوایی قهرمان و بسیجیان دلاور آماده جانفشانی و دفاع از مرزها و کیان جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدات آمریکا و ایادی آن در کشور های همجوار خواهیم بود.

وی افزود: همه دشمنان باید بدانند پاسخ دندان شکن و قاطعانه جمهوری اسلامی به دشمنانش پشیمان کننده خواهد بود.

کد خبر 390415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.