کاستی‌های شهر بهارستان به زودی رفع می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: کاستی های شهر بهارستان به زودی رفع می شود تا زندگی بهتر و با کیفیت بیشتر برای ساکنان شهر بهارستان مهیا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی صبح امروز _۳۱ شهریورماه_ با حضور در مدرسه دکتر سید محمدعلی کامروا در جمع دانش آموزان، اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه اولین روز دفاع مقدس است و روزی است که استکبار جهانی با محاسبات غلط، تهاجم را به کشور آغاز کرد.

وی افزود: دشمن این آرزو را داشت که در عرض سه روز یا یک هفته ایران را تسخیر و خوزستان و مناطق نفت خیز را از کشور جدا و حکومت جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کشور و مردم در یک جنگ نابرابر هشت ساله گرفتار شدند اما با عنایات و توجه رهبری و اقتدار با عظمت امام (ره) همینطور جان‌نثاری مردم و جانفشانی جوانان و شهیدان گلگون کفن، ایران امروز به یکی از قدرت‌های تأثیرگذار منطقه و سطح جهان تبدیل شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: کشور اکنون در مسیر عزت است و از مسیر ذلت و دست نشاندگی استکبار رها شده است، اگرچه هزینه های زیادی را در این مسیر پرداخت کردیم اما امروز دشمنان جرأت تجاوز به کشور را ندارند.

وی با اشاره به اینکه امروز اولین روز هفته دفاع مقدس است، ادامه داد: یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می داریم، شما نونهالان باید به زندگی در کشور سلطه ستیز و سلطه ناپذیر افتخار کنید و با درس خواندن و کسب علم و دانش و مهارت آینده کشورتان را بسازید.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: کاستی های شهر بهارستان به زودی رفع شود تا زندگی بهتر و با کیفیت بیشتر برای ساکنان شهر بهارستان مهیا شود.

اسلامی همچنین در این مراسم از دکتر کازرونی بنیانگذار شهرهای جدید و دکتر کامروا پیشکسوت عرصه مسکن و شهرسازی که این مدرسه نیز به نام او نامگذاری شده بود، یاد کرد و خاطرشان را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهر بهارستان، مسجد قائم با زیربنای دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و مدرسه ۱۰ کلاسه دکتر سید محمد علی کامروا با حضور مسئولان شهر بهارستان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

کد خبر 390411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.