تجهیز فضاهای بازی کودکان مشهد به کفپوش و لوازم بازی پلی‌اتیلن

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تمامی فضاهای بازی کودکان تا پایان امسال به کفپوش و لوازم بازی پلی اتیلن مجهز می‌شود.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از گلکاری در ۱۴ نقطه منطقه هشت خبر داد و اظهار کرد: جشنواره گل‌های داوودی در چهار نقطه شاخص  و محل پارک کوه‌سنگی برگزار می‌شود که تعداد بوته‌های گل داوودی کاشته شده در این منطقه حدود ۸۴ هزار بوته و بوستان کوه‌سنگی ۱۵ هزار بوته است.

وی با اشاره به پروژهای توسعه باغ بام، باز چرخانی آب خاکستری و آبیاری معابر فرعی بر لزوم استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات تاکید کرد و گفت: اجرای این سه پروژه جزو فعالیت‌هایی است که در صورت همکاری شهروندان مبالغ تشویقی برای آنان از سوی شهرداری در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: مبالغ تشویقی در طرح باغ بام به ازای هر متر مربع ۵۰۰ هزار تومان و بازچرخانی آب برای هر ملک پنج میلیون تومان است.

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی اجرای خط انتقال چاه بسیج به مخازن محدوده میدان انقلاب خبر داد و تصریح کرد: دو پروژه احداث پارک شهید دهقانی و فضای سبز آیلند آخوند خراسانی نیز به ترتیب با مساحت ۱۶۴۷ متر مربع و ۱۱۰۰ متر مربع در حال بهره برداری است.

یعقوبی گفت: سیستم آبیاری تحت فشار پارک شهید دهقانی به سیستم آبیاری خیابان‌های آخوند خراسانی، دانش، جهاد، رازی شرقی، بهار و بوستان دانش با ۱۶۰۰ متر طول و با اعتبار ۲۴۵ میلیون تومان تا پایان مهر ماه متصل خواهد شد.

کد خبر 390408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.