از قهرمانی با طعم انتقال تا رزم آورد

شهرآورد تهران بین پرسپولیس و استقلال در حالی عصر امروز برگزار می‌شود که روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی قبل از این مسابقه برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، قهرمانی تیم ملی والیبال در آسیا، جدال حساس پرسپولیس و استقلال و جنجال مطبوعاتی کالدرون و استراماچونی مهم ترین موضوعات روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-یکشنبه ۳۱ شهریور- بود.

"ایران ورزشی" با عنوان"قهرمانی با طعم انتقام" از پیروزی تیم ملی والیبال مقابل استرالیا نوشت، استرالیا تنها تیمی در این مسابقات بود که موفق به شکست سروقامتان ایران شد، اما با این حال در فینال دوام نیاورد و در سه ست متوالی سومین قهرمانی والیبال آسیا را نصیب ایران کرد.

"خبر ورزشی" با عنوان "رزم آورد" سراغ دربی رفت مسابقه‌ای که به تعبیر این روزنامه به جای شهرآورد به میدان جنگ تبدیل شده است و قربانی این میدان سرخ‌ها خواهند بود یا استقلال دو امتیازی خواهد ماند.

"هدف" به جنگ رسانه‌ای مربیان خارجی سرخابی اشاره کرد و اظهارات این دو مربی را مقابل هم قرار داد. جایی که کالدرون از تلاش‌های پنهان برای قهرمانی استقلال گفت و پاسخ استرا نیز جالب بود "به جز صحبت کردن در مورد استقلال کار دیگه‌ای نداری؟"

"کریمی ناکام محض مقابل تانک آمریکایی" و" مدال برنز بر گردن امامی" عناوین "ابرار ورزشی" از مسابقات کشتی قهرمانی جهان بود جایی که بعد از عملکرد خوب فرنگی کاران باید منتظر درخشش آزادکاران ایرانی باشیم.

"پیروزی" در آستانه دربی کری خوانی سختی با استقلالی‌ها داشت و "دربی معمولی" را به عنوان اول خود بدل کرد و نوشت "بازی کردن با تیم پانزدهم جدول که کری خواندن ندارد."

"ورود شیر زخمی به شکارگاه" عنوان" استقلال جوان" قبل از دربی امروز است که باید دید شیر زخمی پیروز این جنگ خواهد شد یا رقیب سرخپوش به عملکرد نسبتا خوب خود ادامه خواهد داد.

"دربی در وقت اضافه" عنوان پر ابهام و سئوال "گل" در خصوص دربی ۹۱ است، مسابقه‌ای که حتی در وقت‌های اضافه نیز همواره جذابیت خود را حفظ کرده است.

کد خبر 390406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.