ثبت مشخصات بیش از ۵۰۰ شرکت، راننده و دانش آموز بندرعباسی در سامانه سپند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: از زمان آغاز ثبت نام در سامانه سپند تا کنون مشخصات بیش از ۵۰۰ شرکت سرویس مدارس، راننده و دانش آموز در این سامانه تایید و ثبت شده است.

به گزارش ایمنا، سعید حسینی پور با بیان اینکه تایید صلاحیت شرکت های حمل و نقل دانش آموزی توسط سازمان حمل و نقل صورت می‌گیرد، اظهار کرد: از بین ۱۳ شرکت متقاضی سرویس مدارس با بررسی‌های انجام شده ۱۱ شرکت از این بین تایید شده و مجوز فعالیت را از سوی سازمان دریافت کردند.

وی افزود: تعداد ۲۶۰ راننده نیز در سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی بعد از طی کردن مراحل ثبت نام برای آغاز فعالیت و قرار گرفتن زیر نظر شرکت‌ها تایید شده اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: همچنین والدین ۲۳۱ دانش آموز جهت دریافت سرویس ایمن و مطمئن برای ایاب و ذهاب فرزندان خود در این سامانه اطلاعت خود و فرزندشان را وارد کرده و کد رهگیری جهت تخصیص سرویس از مدرسه مورد نظر دریافت کرده‌اند که در نهایت لازم است به واحدهای آموزشی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس از سال ۹۴ تاکنون در بندرعباس تغییری نکرده است، تصریح کرد: امسال با نظر کارگروه ماده ۱۸ آیین نامه دانش آموزی و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ۱۵ درصد افزایش یافت.

حسینی پور خاطرنشان کرد: بر اساس نرخ جدید مسافت صفر تا سه کیلومتر ۱۱۵ هزار تومان، سه تا شش کیلومتر ۱۳۸ هزار تومان، شش تا ۹ کیلومتر ۱۶۱ هزار تومان، ۹ تا ۱۲ کیلومتر ۱۸۴ هزار تومان و ۱۲ تا ۱۵ کیلومتر ۲۰۷ هزار تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به اسامی شرکت‌های حمل و نقلی که مجوز فعالیت دریافت کردند، گفت: شرکت‌های لیان گستر برین، رعنا خدمات بندر، تندر جنوب، تک ستاره محبوب ایرانیان، خدمات ماندگار هاشمی، عدالت سیر بندر، طاها گستر امیر بندر، غدیر هرمزگان، نگار ایمن ستوده، معراج گشت هرمز و شجره طیبه نیروی دریایی سپاه اسامی ۱۱ شرکتی هستند که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید می‌توانند در زمینه سرویس مدارس فعالیت داشته باشند.

کد خبر 390405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.