ارتباط بی‌واسطه مسئولان با شهروندان برای رفع مشکلات مردمی

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای شهر و مناطق شهرداری مشهد با بیان اینکه مدیران مناطق باید به ‌دنبال ارتباط بی‌واسطه با مردم باشند، گفت: مطرح کردن بی‌واسطه و رفع مسائل و مشکلات مردمی یکی از وظایف مهم شهرداران مناطق به حساب می‌آید.

به گزارش ایمنا، مهدی حاتمی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شهردار منطقه ۱۱ مشهد اظهار کرد: تاکید شهردار بر این است که مسائل از کانال مناطق بررسی و رفع شود، به نحوی که مدیران مناطق ضمن نشان دادن واکنش به موقع، از تبدیل شدن مسائل کوچک به مسائل بزرگ و بحران جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه باید به دنبال کم هزینه‌ترین و راحت‌ترین راه‌حل‌ها برای رفع مسائل و مشکلات باشیم، تصریح کرد: وظایف زیادی در مجموعه مدیریت شهری مطرح است که باید به خوبی در جهت انجام آن بکوشیم. گاهی در اعمال وظیفه و مدیریت تضادهایی بین ذی نفعان نمایان می‌شود که شاید بزرگ‌ترین هنر مدیران مناطق، رفع همین تعارضات به شیوه صحیح باشد.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای شهر و مناطق شهرداری مشهد ادامه داد: منطقه ۱۱ یک منطقه کلیدی با بافت اجتماعی است که به شاکله مدیریت فعلی شهر و دیدگاه‌های آن نزدیک است، علاوه بر این دارای دو پتانسیل بزرگ؛ بوستان ملت و مجموعه ۴۰ بازه است.

وی افزود: توصیه همیشگی مدیریت شهری بر رعایت انضباط، قانون مداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

به گزارش ایمنا؛ در این مراسم از زحمات «سعید ریخته گر» قدردانی و «مریم عرب احمدی» به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک معرفی شد.

کد خبر 390398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.