بعدا افسوس نخوریم؟/ ستاره آسمان سبزها

پانصد و هشتاد و پنجمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و هشتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بعدا افسوس نخوریم" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اختصاص دارد به بیان مطلبی از سوی مدیر رسانه ای سابق سپاهان، در قسمتی از این مطلب آمده است:
سپاهان در شبی که بچه های نفت مسجد سلیمان فارغ از دفاع محکم شان، در دقایق پایانی رو به اتلاف وقت افراطی آورده بودند ۲ امتیاز را از دست داد. از دست دادن امتیازات بازی با تیم های غیر مدعی آن هم در ورزشگاه نقش جهان ممکن است در پایان فصل باعث حسرت مان شود که البته خدا کند اینگونه نشود. هر چند بازی با این تیم ها هم سختی ها و مصائب خاص خودش را دارد، اما باید در این دیدارها بیش از پیش جنگید ، از موقعیت ها سود برد و تک فرصت ها را هم غنیمت شمرد. حیف است در روزهای پایانی لیگ بخواهیم حسرت چنین روزها و این امتیازات از دست رفته را بخوریم. کادر فنی و پسران طلایی، دیگر نتیجه این بازی را فراموش کنید.حالا در دیدار با پرسپولیس به فکر جبران و تقدیم یک هدیه خوب و بزرگ به هواداران باشید.

"هوادار وقتی اتلاف وقت را می بیند عصبانی می شود" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با امیر قلعه نویی و پس از تساوی بدون گل سپاهان برابر نفت مسجدسلیمان مطرح شده است.قلعه نویی ضمن انتقاد از شیوه بازی تیم حریف اظهار کرد: نفتی ها بازی جوانمردانه را از یاد برده بودند و تا بازی تیم ما شکل می گرفت آنها خودشان را روی زمین می انداختند. وی در پاسخ به این سوال که چرا هواداران سپاهان به تیم مهمان فحاشی کردند افزود: تماشاچی هم حد و صبری دارد،هوادار می آید ورزشگاه که فوتبال ببیند نه اینکه مرتب شاهد زمین افتادن بازیکن باشد همین میشود که از کوره دررفته و عصبانی خواهد شد.

" تساوی در نقش جهان عالی بود" و"ضعف سپاهان؟ نه ما عالی بودیم" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"محمدرضا ستاره این روزهای آسمان سبز" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به بازی های خوب محمدرضا عباسی هافبک جوان ذوب آهن دارد که در دیدار روز گذشته برابر نفت آبادان با گل زیبای خود اجازه نداد ذوب آهن دست خالی از آبادان برگردد.

"مساوی در مقابل ذوب آهن قدتمند مثل برد بود" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از بختیار رحمانی بازیکن فصل قبل سپاهان که در این فصل به عضویت نفت درآمده بیان شده است. وی ضمن این ادعا که هیچ تیمی نخواهد توانست صنعت نفت را در آبادان شکست دهد اظهار کرد:  برابر تیم قدرتمندی بازی می کردیم که در آسیا هم نتایج خوبی گرفته بود و به نظرم توپ و میدان را تیم ما در اختیار داشت و تساوی نتیجه بدی نبود.

"پژمان منظمی هدیه خوزستان به ذوب آهن بود" و بالاخره از سربازان سبز رونمایی شد"عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 390353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.