توجه به مناطق کم برخوردار با افتتاح پروژه بهشت علی کرج

شهردار کرج آرامستان بهشت علی به قسمت غرب کرج و شهرهای صفادشت، محمدشهر، اشتهارد و... خدمات رسانی می‌کند، گفت: با توجه به کم برخورداری این مناطق هزینه‌ای که برای دفن در این آرامستان دریافت می شود، ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده عصر شنبه در آیین افتتاح آرامستان بهشت علی (ع) کرج، با بیان اینکه این پروژه توسط مدیریت بحران محقق شده، اظهار کرد: سال ۱۳۸۵ موضوعات مربوط به مستند سازی این پروژه انجام شده و مراحل مختلف واگذاری آن نیز از طریق سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه حدودا ۴۰ هکتار است و زیرساخت‌های مربوط به تدفین در آن نیز ایجاد شده است.

شهردار کرج مساحت پروژه آرامستان بهشت علی (ع) را ۲۲۰ هکتار عنوان کرد و گفت: برای فاز نخست این پروژه ۱.۵ هکتار حصارکشی شده است.

به گفته وی، برای فاز نخست این پروژه ۱۲ هزار تن بتن ریزی و شش کیلومتر نیز برق کشی شده است.

کمالی زاده با بیان اینکه آرامستان بهشت علی به قسمت غرب کرج و شهرهای صفادشت، محمدشهر، اشتهارد و... خدمات رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به کم برخورداری این مناطق هزینه‌ای که برای دفن در این آرامستان دریافت می شود، ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

لزوم احداث تصفیه خانه در جوار آرامستان بهشت علی (ع)

فرج الله ایلیات، عضو شورای اسلامی شهر کرج در این آیین اظهار کرد: باتوجه به اینکه عملیات کفن و دفن در کرج انجام می‌شد بنا نداشتیم به زودی این پروژه را در دستور کار قرار دهیم، اما با پیگیری شهرهای اقماری کرج و کم برخورداری این مناطق، این پروژه احداث شد.

وی افزود: اکنون مهم‌ترین موضوع، آب این آرامستان است که باید به آن رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در تلاش هستیم که تصفیه خانه فاضلاب در جوار این پروژه احداث شود، گفت: اکنون عملیات آبیاری با تانکر آب انجام می‌شود که این موضوع بر لزوم تسریع در احداث تصفیه خانه تاکید دارد.

ایلیات تصریح کرد: فضایی ۵۰۰ هکتاری برای توسعه این پروژه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 390349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.