پایانه‌های مسافربری آماده پذیرایی از دانشجویان است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید در پایانه‌های مسافربری، ساز و کارهای لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران را فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، علی محمدحسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه استقبال از شروع سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: بازدید مشترک طرح کنترل و نظارت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای توسط اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه، نظافت ویژه اتوبوس‌ها و سالن انتظار در پایانه آزادگان و غرب و همچنین محوطه ترمینال‌ها، گل‌کاری و هرس فضای سبز موجود در ترمینال‌ها از جمله اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: نصب بنر خوش‌آمدگویی در پایانه‌های مسافربری در آغاز سال تحصیلی جدید و استقبال از دانشجویان جدید با تقدیم گل و پذیرایی را می‌توان از دیگر اقدامات استقبال از مهر برشمرد.

محمدحسینی با اشاره به لزوم رعایت پاکیزگی و بهداشت در پایانه‌ها و اتوبوس‌ها، از رانندگان و مسافران خواست در این زمینه همکاری بیشتری با مسئولان پایانه‌ها داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: تلاش مسئولان پایانه‌های مسافربری شهرداری این است که شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت آرامش روحی و روانی مسافران، خاطرنشان کرد: لزوم همکاری و همراهی متقابل مسافران و مسئولان در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در پایانه‌های مسافربری ساز و کارهای لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران را فراهم کرده‌ایم.

کد خبر 390338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.