به گزارش ایمنا، علی محمدحسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه استقبال از شروع سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: بازدید مشترک طرح کنترل و نظارت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای توسط ادارهکل حمل و نقل جادهای و پلیس راه، نظافت ویژه اتوبوسها و سالن انتظار در پایانه آزادگان و غرب و همچنین محوطه ترمینالها، گلکاری و هرس فضای سبز موجود در ترمینالها از جمله اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید است.
وی ادامه داد: نصب بنر خوشآمدگویی در پایانههای مسافربری در آغاز سال تحصیلی جدید و استقبال از دانشجویان جدید با تقدیم گل و پذیرایی را میتوان از دیگر اقدامات استقبال از مهر برشمرد.
محمدحسینی با اشاره به لزوم رعایت پاکیزگی و بهداشت در پایانهها و اتوبوسها، از رانندگان و مسافران خواست در این زمینه همکاری بیشتری با مسئولان پایانهها داشته باشند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قزوین گفت: تلاش مسئولان پایانههای مسافربری شهرداری این است که شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت آرامش روحی و روانی مسافران، خاطرنشان کرد: لزوم همکاری و همراهی متقابل مسافران و مسئولان در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در پایانههای مسافربری ساز و کارهای لازم برای خدمترسانی مطلوب به مسافران را فراهم کردهایم.
نظر شما