حساس ترین بازی های هفته؛ از شهر آورد میلان تا دربی تهران

دربی میلان ایتالیا، شهرآورد پایتخت ایران، رقابت پاری سن ژرمن و لیون و تقابل رئال مادرید با سویا از مهم ترین دیدارهای این هفته فوتبال جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته در فوتبال جهان بازی های حساسی برگزار می شود که یکی از آنها بازی چلسی و لیورپول است. در هفته‌ی ششم لیگ انگلیس روز یکشنبه ساعت ۱۹:۰۰ شاگردان لمپارد در چلسی با تیم صدرنشین لیورپول به مصاف هم می روند. این بازی در ورزشگاه استمفورد بریج و با قضاوت "مایکل اولیور" برگزار می شود. تیم آبی پوش لندنی که از ابتدای فصل فرانک لمپارد را روی نیمکت خود می بیند، از پنج بازی هشت امتیاز کسب کرده و در رده‌ی هفتم قرار گرفته است. لیورپولی ها هم با کسب ۱۵ امتیاز از ۵ بازی، صدرنشین لیگ جزیره هستند. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر انگلیس سهم هر کدام یک برد بوده و سه بازی هم به تساوی انجامیده است.

در هفته‌ی پنجم لیگ اسپانیا روز یکشنبه رئال مادرید در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان میهمان صدرنشین ناخوانده لالیگا، یعنی سویا است. این بازی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه و با سوت خوان مارتینز مونوئرا برگزار می شود. در پنج تقابل آخر دو تیم در لالیگا، سه برد سهم کهکشانی ها و دو برد سهم سویا بوده است. سویا در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از چهار بازی صدرنشین لیگ اسپانیا و رئال با ۸ امتیاز در رده‌ی سوم ایستاده است.


هوادارن فوتبال در لیگ سری آ یکی از جذاب ترین داربی های فوتبال دنیا را در این هفته تجربه می کنند.  هفته‌ی چهارم لیگ ایتالیا، حساس ترین بازی هفته، شهر آورد میلان بین اینتر و میلان است که در ورزشگاه سن سیرو این شهر از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه با قضاوت دنییله دووری آغار می‌شود. در پنج مصاف آخر دو تیم، سه برد سهم افعی های اینتر است و یک برد برای میلان ثبت شده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در جدول این فصل سری‌آ، اینتر با کسب ۹ امتیاز از سه بازی در صدر است و میلان هم با گرفتن ۶ امتیاز در رده هفتم جدول حضور دارد.


دورتموند رده دومی در حساس ترین بازی هفته پنجم بوندسلیگای آلمان روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف فرانکفورت می رود. این بازی را مارکوس اشمیت داوری می کند. زنبورها از چهار هفته‌ی گذشته، ۹ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه سوم لیگ قرار دارند و تیم فرانکفورت هم شش امتیاز به دست آورده و در جایگاه نهم قرار گرفته است. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ آلمان، سه برد برای بورسیا دورتموند و دو تساوی به دست آمده است. 

پاریسن ژرمن با لیون از هفته‌ی ششم لوشامپیونا به مصاف هم می روند که این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه با قضاوت رودی بکوئت انجام می شود. در پنج بازی آخر این دو تیم، سه برد برای پاریسی ها و دو برد برای لیون ثبت شده است. پاری سن ژرمن از پنج بازی ۱۵ امتیاز اندوخته و صدرنشین است و لیون هم با کسب ۸ امتیاز در رده‌ی هشتم قرار دارد.


در لیگ برتر فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس در دربی تهران از ساعت ۱۶ مقابل هم قرار می گیرند. این بازی از هفته‌ی چهارم با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تیم پرسپولیس با ۶ امتیاز ششم است و استقلال با کسب ۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد. در پنج بازی آخر، هر دو تیم دو برد کسب کرده اند و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

کد خبر 390323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.