مشاغل مزاحم مانع توسعه فضای سبز حاشیه خیابان‌ها است

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم باید با تشکیل مثلث مردم، مسئولان و مدیران اصناف همراه شود تا به هدف مورد نظر برسیم.

به گزارش ایمنا، محمدابراهیم عصارزاده، در نشست مشترک با مسئولان ساماندهی مشاغل مزاحم منطقه سه شهرداری قزوین که با محوریت کاهش آسیب‌های مشاغل مزاحم بر فضای سبز حاشیه خیابان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: برخی مشاغل مزاحم در حاشیه خیابان‌ها منجر شده مدیریت منطقه نتواند فضای سبز حاشیه خیابان‌ها را توسعه دهد و همچنین وجود چنین مشاغلی در حاشیه خیابان‌ها باعث تخریب جدول، موزاییک و جالیز پیاده‌رو شده است.

وی همکاری و مشارکت اصناف را برای ساماندهی مشاغل مزاحم ضروری دانست و افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم باید با تشکیل مثلث مردم، مسئولان و مدیران اصناف همراه شود تا از طریق مدیریت یکپارچه در فرایندی تعاملی اهداف مدنظر محقق شود.

در ادامه مهدی مردانی، معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری قزوین نیز با تاکید بر ایجاد بستر فضای سبز در حاشیه خیابان‌ها، اظهار کرد: ساماندهی مشاغل خیابان مصیب مرادی، واقع در محله پونک به عنوان پایلوت در برنامه کاری این مجموعه قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به اهمیت و ضرورت همکاری اصناف برای ساماندهی مشاغل مزاحم، گفت: در محور خیابان مصیب مرادی، برخی مشاغل منجر به تخریب فضای سبز، جدول و ... شده که با جدیت ساماندهی مشاغل پیگیری می‌شود تا به اموال عمومی آسیب وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه هدف از ساماندهی مشاغل شهری، زیباسازی و کاهش آلودگی‌های بصری است، خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری منطقه سه با جدیت به دنبال حل مشکلات مشاغل مزاحم در این منطقه است تا آسیب‌های این موضوع کمتر باشد.

کد خبر 390321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.