فروش ۶۵۳ میلیون تومانی چهار فیلم جدید در دو روز اول اکران

فیلم "کلوپ همسران" به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در بین چهار فیلم جدید اکران‌شده، بیشترین فروش را داشت.

به گزارش ایمنا، پس از گذشت یک هفته تعطیلی سینماها به دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان، چهار فیلم تازه‌نفس به گردونه اکران فیلم‌های تابستانی اضافه شدند و در حالی که انتظار می‌رفت این فیلم‌ها گیشه سرد و خاموش تابستانی را کمی گرم کنند، اما این اتفاق نیفتاد و فیلم‌های تازه اکران‌شده در دو روز اول روی هم تنها حدود ۶۵۳ میلیون تومان فروختند.

"کلوپ همسران" به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده بدون داشتن سینماهای حوزه هنری از چهارشنبه ۲۷ شهریور اکران شد و با ۲۷۵ میلیون تومان فروش در دو روز اول اکران، در مقایسه با سه فیلم دیگر موفق‌تر ظاهر شد. داستان درباره داستان سه مرد متمول است که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند، غافل از آن که ماجراهایی پرپیچ‌وخم در انتظارشان است... محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، شقایق فراهانی، علی انصاریان، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه خواه بازیگران "کلوپ همسران" هستند.

"مردی بدون سایه" ساخته علیرضا رئیسیان در همین مدت ۱۸۳ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان به دست آورد. لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در کنار چند بازیگر اسپانیایی در این فیلم اجتماعی بازی می‌کنند که در خلاصه داستان آن آمده است: زندگی ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم تهدید می‌شود. همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید، اما حوادثی رمزآلود همه چیز را دگرگون می‌کند.

"شاه‌کش" به کارگردانی وحید امیرخانی و بازی مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، مهدی کوشکی، علی کمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی در دو روز ۱۴۵ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان فروخت.

"کروکودیل" ساخته مسعود تکاور نیز در دو روز فقط ۴۹ میلیون تومان فروش داشت. فیلم فضایی حادثه‌ای دارد و درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع ولی پر خطر، همه چیز را در یک شب به دست بیاورند، اما… کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از سوی دیگر، "شکستن همزمان بیست استخوان" به کارگردانی برادران محمودی که اکران آن از جمعه ۲۲ شهریور آغاز شد، در یک هفته ۱۴۳ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان فروش داشت. این فیلم درباره مهاجرت افغان‌ها و زندگی آن‌ها در ایران است. محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

"روسی" به کارگردانی امیرحسین ثقفی در چهار هفته ۷۲۶ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان فروش را پشت سر گذاشت. "روسی"یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می‌شود. امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"صدای منو می‌شنوی؟" ساخته صادق پروین آشتیانی تاکنون سه میلیون و ۳۱۴ هزار تومان فروخته است. پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، یلدا قشقایی، عطا سلمانیان، احمد نیک پور، مرتضی ایمانی، کاوه آشنا، لادن قناد، حسن ناصری، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پوریا نیک جو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"چاقی" ساخته راما قویدل در سه هفته ۲۷۰ میلیون و ۹۶۸ هزار تومان فروخت. این فیلم که بعد از پنج سال موفق به اکران شده درباره یک انتخاب است: انتخاب عشق یا وجدان! حمید فرخ‌نژاد، لادن مستوفی، علی مصفا، مهسا کرامتی، کریم قربانی، امید روحانی، حسین ملکی، نوید خداشناس بازیگران این فیلم هستند.

"برمودا" ساخته رهبر قنبری تاکنون تنها ۳۴ میلیون و ۸۳۶ هزار تومان فروش داشته است. این فیلم داستان یکی از مدیران سابق دولتی است که با استفاده از ارتباطات و زد و بند به ثروتی نجومی رسیده و امروز در حوادث و اتفاقاتی فانتزی با وجدان خود درگیر می‌شود. بهنوش بختیاری، رضا مولایی، شهرزاد کمال زاده، شیرین ولی پور، علی پاکزاد، سارا بهارلو، حدیثه کرمی، مجید لیاقت، ابوالفضل خوشبخت، مریم وطن پور، مهدیه خوشبخت و نسیم بهشتی و رامین شیروانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"ایده اصلی" ساخته آزیتا موگویی در شش هفته توانست سه میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان فروش را پشت سر بگذارد. در این فیلم مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، هانیه توسلی، شهباز نوشیر، آندره آ ماچالکیدو، مانوس گاوراس، واروارا لارمو، ایرینا مانژوسوا به ایفای نقش می‌پردازند و در خلاصه داستان آن آمده است: ایران و اسپانیا برای راه‌اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. یکی از آن‌ها مهندس سعید پارسا است که چند سالی است از همسرش رؤیا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت‌ساز را دارند و...

"قسم" ساخته محسن تنابنده در هفت هفته موفق شد دو میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان فروش داشته باشد. "قسم" فیلمی است درباره سوگند قسامه و مهناز افشار، سعید آقاخانی، مهران احمدی و حسن پورشیرازی در آن بازی می‌کنند.

"قصر شیرین" به کارگردانی رضا میرکریمی در هشت هفته سه میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت. قصه فیلم روایتی است از زندگی جلال مرادی که در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند اما تصادف در دادگاه غیر عمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران حبس، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می‌رود، حالا پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده و او باید به وضعیت دو فرزندش سروسامانی بدهد. در این فیلم حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین، نیوشا علیپور به ایفای نقش می‌پردازند.

"سرکوب" در هشت هفته ۹۴۵ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان فروش داشت. در این فیلم باران کوثری، سارا بهرامی، پردیس احمدیه، الهام کردا، رؤیا افشار، جمشید هاشم‌پور و آرتین گلچین به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 390287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.