عملکرد کلان و راهبردی شهرداری قم سالی ۲ بار ارزیابی می‌شود

معاون برنامه ریزی و سرمایه‌انسانی شهردار قم گفت: عملکرد کلان و راهبردی شهرداری، سالی دو بار ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایمنا، محسن رنجبر با اشاره به نحوه بازخوردگیری و ارزیابی برنامه قم ۱۴۰۰ اظهار کرد: سامانه بازخورد استراتژیک سامانه‌ای است که در سطح کلان حرکت شهرداری در مسیر چشم‌انداز وضعیت دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها را ارزیابی می‌کند و شاخص‌های ارزیابی‌شده در آن بیشتر شاخص‌های میدانی است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه‌ انسانی شهردار قم وضعیت پیشگیری از حوادث، ایمنی شهر، حمل و نقل عمومی و موارد عملیاتی دیگر را جزو شاخص‌های مورد ارزیابی در بازخورد استراتژیک دانست و افزود: به عنوان نمونه موضوع پیشگیری از حوادث در دستیابی به گزاره "قم شهری است ایمن و تاب‌آور مبتنی بر معماری ایرانی اسلامی بر بستر محلات و فضاهای شهری" به عنوان یکی از گزاره‌های چشم انداز قم ۱۴۱۴ مطرح است به این مفهوم که باید آموزش‌های لازم را داده و محیط‌ها را رصد کرده باشیم تا حادثه‌ای پیش نیاید و بر اساس یک فرمولاسیون ارزیابی این وضعیت صورت می‌گیرد.

رنجبر ادامه داد: در بازخورد استراتژیک خروجی‌ها، همگی از جنس نتیجه است؛ فعلا سالی دو بار عملکردها در این بخش اندازه‌گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: این سامانه، کلان‌تر از سامانه‌های ارزیابی دیگر شهرداری است تا بتوانیم عملکردهای کلی شهرداری در راستای دستیابی به چشم انداز، شهر را کنترل کنیم.

کد خبر 390281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.