تفویض اختیارات وزارت صمت در پیچ وخم بروکراسی‌ها مانده است

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه تفویض اختیارات وزارت صمت به تشکل ها در پیچ وخم بروکراسی اداری مانده است، گفت: باید دست روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت بازتر باشد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی امروز _شنبه ۳۰ شهریورماه_ در آئین «تجلیل از واحدهای نمونه صنعت و معدن استان اصفهان» با بیان اینکه اقتصاد کشور در شرایط جنگی قرار گرفته است، اظهار کرد: برای موفقیت در این جنگ اقتصادی به یک آرایش نظامی مناسب و حساب شده نیاز داریم و باید بدانیم که مسئولیت رونق گرفتن تولید و حمایت از صنایع تنها با وزارت صمت نیست. باید به صنعتگران بخش صنعت و معدن کشور که در این شرایط فعالیت می کنند نگاهی همچون نگاه به یک فرمانده نظامی داشته باشیم.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران خواستار شد که قرارگاه اقتصاد مقاومتی که وظیفه اداره آن به وزارت صمت داده شده به بخش خصوصی تفویض شود و تفویض اختیارات در وزارت صمت به تشکل ها در پیچ وخم بروکراسی اداری گیر کرده است. باید دست رییس سازمان صمت اصفهان بازتر باشد.

وی افزود: موضوع بهره مرکب باید به صورت جدی پیگیری شود زیرا صنعتگران هنوز از این موضوع رنج می برند و نباید صنعتگر و فعال اقتصادی تا ۴۰ درصد بهره بپردازد.

سهل آبادی ابراز امیدواری کرد که رونق صنعت و افزایش اشتغالزایی در اصفهان را شاهد باشیم و باید نرخ بیکاری استان اصفهان که نسبت به متوسط کشور بسیار بالاست، کاهش پیدا کند.

کد خبر 390271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.