تابلوهای شهروندی رنگ مهر به خود گرفت

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: به منظور آماده سازی فضای شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهروندی آغاز سال تحصیلی را به شهروندان گوشزد می‌کند تا شهر حال و هوای مهر ماه به خود بگیرد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: آغاز سال تحصیلی علاوه بر اینکه برای دانش آموزان حس خوب ایجاد می‌کند، برای افراد بزرگسال که فارغ از تحصیل شده‌اند نیز حس نوستالژیک دارد، از این رو در این دوره تلاش کرده ایم با تابلوهای تبلیغات شهروندی این حس را برای شهروندان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهروندی آغاز سال تحصیلی را به شهروندان گوشزد می‌کند، افزود: «باز همراه شما مدرسه‌ای می‌سازیم» از جملات کلیدی این دوره از تبلیغات شهروندی است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: چگونگی رفتار دانش‌آموزان در مدرسه همچون «قلب خالی نشود از احساس»، «هر کسی حرف دلش را بزند» از دیگر جملاتی است که در این دوره از تبلیغات به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تاثیرپذیر و آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند، اظهار کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به منظور ارتقاء فرهنگ شهروندی در جامعه برنامه‌ای را با عنوان «کلاس شهر» طراحی کرده است که همزمان با آغاز سال تحصیلی در ۴۰ مدرسه ابتدایی سطح شهر جدید اجرا کند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان «کلاس شهر» را شامل برنامه‌های مفرح عنوان کرد و افزود: در این برنامه نکاتی همچون تفکیک زباله، چگونگی استفاده از حمل و نقل عمومی  و دیگر موضوعات شهروندی فرهنگ سازی خواهد شد.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 390267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.