پایان خط‌کشی خطوط عابر پیاده مدارس سبزوار

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سبزوار گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، خط کشی خطوط عابر پیاده مدارس سبزوار پایان یافت.

به گزارش ایمنا، فواد سحابی ابا بیان این مطلب، اظهار کرد: این سازمان کار خط‌کشی خطوط عابر پیاده مدارس را از ۱۵ شهرویورماه آغاز در مدت ۱۳ روز عملیات خط‌کشی ۱۰۰ مدرسه که توسط آموزش و پروش سبزوار به شهرداری معرفی شده بود انجام شد.

وی عنوان کرد: در این مدت با دو تن رنگ و اختصاص اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان، دو هزار مترمربع از خطوط عابر پیاده مدارس در راستای تسهیل در رفت و آمد دانش‌آموزان و ایمنی آنان رنگ‌آمیزی شد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سبزوار با بیان اینکه در چند روز گذشته خط‌کشی ترافیکی تقاطع چند معبر در هسته مرکزی شهر انجام شده است، گفت: از ۲۸ شهریورماه عملیات خط‌کشی طولی خیابان‌ها و معابر شهری توسط چند تیم کاری سازمان آغاز می‌شود.

سحابی با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون ۸۰ تابلوی جدید مسیریاب در شهر نصب شده است، خاطرنشان کرد: در فاز سوم این طرح عملیات نصب ۴۰ تابلو جدید با اختصاص اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان انجام می‌شود.

کد خبر 390261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.