نصب یادمان شهدای مدافع حرم در شهر رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: یادمان شهدای مدافع حرم نیز طراحی شده و به زودی در محل زیرگذر شهدای مدافع حرم واقع در بلوار خلیج فارس اجرا می شود.

به گزارش ایمنا،  محمدرضا عظیمی‌زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، بسیاری از میادین و معابر شهر به نام و تصاویر شهدا مزین شده است.

وی با بیان اینکه نصب تصاویر شهدا در میادین آغاز شده و در هفته دفاع مقدس به طور کامل از آن‌ها رونمایی می‌شود، تصریح کرد: تصاویر شهیدان حسینی، شهید میرزابیگی، شهید میرافضلی، شهید علی یزدی‌پور، شهیدان امراللهی، شهید کاظمی، شهید زکریا، شهید محمدی‌نسب، شهیدان امینی و شهیدان زینلی آماده و تعدادی از آن‌ها نصب شده یا در حال نصب و اجرا است.

شهردار رفسنجان با اشاره به نصب المان شهدا در تقاطع خیابان شهید شفیعی و بستان از بهسازی میدان شهدای رحمت‌آباد خبر داد و افزود: بهسازی این میدان با حفظ اصالت آن و بهره‌مندی از اشعار و توصیفات متناسب با شهیدان در سال گذشته اجرا شد.

وی اضافه کرد: در طول یکسال و نیم گذشته نزدیک به ۵۰ کوچه و خیابان به نام شهدای گرانقدر رفسنجان نام‌گذاری شده است.

شهردار رفسنجان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با این اقدامات که بی‌شک رضایت خانواده و هم‌رزمان شهدا را به دنبال دارد، شاهد بهره‌مندی از برکات آن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر باشیم.

کد خبر 390252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.