مقاومت خونین سوشا/ دربی بی شیخ و سید

باید دید کاپیتان اول سالیان اخیر سرخپوشان که حالا برای حضور او در شهرآورد ابهام زیادی وجود دارد. با وجود مصدومیت به داربی می‌رسد یا پرسپولیس بدون کاپبتان در شهرآورد حاضر می‌شود؟

۹به گزارش ایمنا، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، لیگ برتر، شهرآورد از جمله مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی شنبه _۳۰ شهریور ماه_ هستند.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در تهران در حال پیگیری است و ایران بعد از پیروزی سه بر بک مقابل کره جنوبی حالا آماده گرفتن انتقام از پای دوم فینال یعنی استرالیا است که "ایران ورزشی" با عنوان "فرصت انتقام از استرالیا" از این مسابقه نوشت.

کمتر دیده بودیم که سعید معروف عصبانی شود یا از کوره در رود، اما جنجال‌های دیروز والیبال ایران-کره او را مجبور به اظهاراتی جنجالی در نشست خبری بعد از بازی کرد که "ابرار ورزشی" با عنوان "فدراسیون والیبال بی در و پیکر است" از این اظهارات کاپیتان ناراضی تیم ملی والیبال نوشت.

دیروز مسابقات لیگ برتر پیگیری شد که در یکی از مهمترین مسابقات، سپاهان در شب درخشش سوشا مکانی مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد، البته مقاومت سوشا با برخورد او و محمد محبی نیز همراه شد تا درخشش او خونین شود و "هدف" نیز با عنوان "مقاومت خونین سوشا" از این مسابقه و درخشش سوشا نوشت.

حضور یا عدم حضور سیدجلال حسینی و شیخ دیاباته در شهرآورد ۹۰ یا به روایتی ۹۱ سوال اول و آخر هواداران سرخابی در این روزها است که به نظر می‌رسد در مورد نفر دوم ابهامی وجود ندارد و شیخ قرار نیست در دربی بازی کند، اما در مورد سیدجلال هنوز ابهام زیادی وجود دارد.

"دربی بی شیخ و سید" عنوان "هدف" در این باره است که از عدم حضور سیدجلال در دربی نیز با قطعیت می‌نویسد، اما روزنه امید هواداران پرسپولیس اظهارات پزشک این تیم است که "خبرورزشی" با عنوان "سیدجلال را به استقلال می‌رسانیم" از این گفته‌ها نوشت البته که "ایران ورزشی" و "گل" نیز از عدم حضور سیدجلال در دربی خبر دادند و باید دید کاپیتان پرسپولیس غایب شهرآورد خواهد بود یا سورپرایز آن؟

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 390250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.