بهره‌برداری از سالن پیش‌سرد کشتارگاه دهاقان

شهردار دهاقان گفت: با انجام اصلاحات اساسی در کشتارگاه دام، سالن پیش‌سرد به بهره‌برداری رسید.

نادر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری این شهر با بیان این مطلب، اظهار کرد: تابلوهای معابر اصلی و فرعی مجموعه مسکن مهر و محله نهضت‌آباد این شهر نصب شد و خیابان استاد "محمد بهمن‌بیگی" در این محله به بهره‌برداری رسید که دارای فضای سبز، ایستگاه سوخت CNG و زمین ورزشی است.

وی ادامه داد: با پایان عملیات جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و زیرسازی پارک نهضت‌آباد این محله شهری نیز دارای فضای سبز و پارک شد.

شهردار دهاقان با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت معابر شهر دهاقان به مساحت ۸۰ هزار مترمربع در حال انجام است، گفت: با توافق مالکان عملیات آزادسازی، زیرسازی وجدول‌گذاری ضلع شمالی بلوار انقلاب نیز به تدریج انجام می‌شود.

شهردار دهاقان با اشاره به اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسانی از طرف سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور به این شهرداری، خاطرنشان کرد: ارزش این دستگاه هشت میلیارد ریال است و از این تانکر برای نگهداری فضای سبز در شرایط بحرانی استفاده می‌شود.

بدریان  با بیان اینکه بازسازی و تغییر کاربری حمام محله نو، ساماندهی بازار روز از طرح‌های اخیر شهرداری بوده است، تصریح کرد: احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی حاشیه بلوارهای انقلاب و گلستان، میدان امام خمینی(ره) و اصلاح کانال محله نیله به طول سه هزار متر انجام شد.

کد خبر 390235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.