تعویض کتاب و دفتر کهنه دانش آموزان با لوازم التحریر نو در ایستگاه های بازیافت

شهردار اصفهان با اشاره به طرح خلاقانه سازمان مدیریت پسماند مبنی بر تعویض کتاب و دفتر کهنه دانش‌آموزان با لوازم التحریر نو در ایستگاه‌های ثابت بازیافت، گفت: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی بازیافت برای دانش‌آموزان است تا همه برای ارتقاء شهر همگام و همراه باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۳۰ شهریورماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: این روزها شهر آماده بازگشایی مدارس است و دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان طبقه خلاق شهر، به سمت مدارس و دانشگاه‌ها می‌روند تا شهر پُر از مهر شود.

وی با بیان اینکه فرزندان این سرزمین با توکل و امید به آموزگار هستی درس مهر، انسانیت و اخلاق، یکرنگی و نشاط و همدلی را کنار هم از ابتدای مهرماه آغاز می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان و دانشجویان آموزه‌هایی بیاموزند که برای همه مرزها و قومیت‌ها و در تمام اعصار و نسل‌ها ماندگار باشد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: آموزه‌هایی که دانش‌آموزان و دانشجویان می‌آموزند نه تنها کهنه و بی‌اعتبار نمی‌شود، بلکه اساس، اعتبار و سعادت یک جامعه را شکل می‌دهد و البته با این نگاه شهر آماده استقبال از مهر است.

نوروزی با بیان اینکه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی و رانندگان زحمت‌کش تاکسی و سرویس‌های مدارس دست به دست هم داده تا مهر را به خوبی آغاز کنند، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان در سایه این هماهنگی‌ها می‌توانند با آسایش و آرامش راهی مدارس و دانشگاه‌ها شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای مشارکت و استفاده از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان و دانشجویان خلاق جهت اداره بهتر شهر، برنامه‌ریزی خوبی انجام و نتایج مطلوبی حاصل شد، از این‌رو امسال نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام شده که روز اول مهر به آن‌ها خواهیم گفت چگونه ایده‌ها و نظرات خود را به مدیریت شهری منتقل کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به طرح خلاقانه سازمان مدیریت پسماند مبنی بر تعویض کتاب و دفتر کهنه دانش‌آموزان با لوازم‌التحریر نو در ایستگاه‌های ثابت بازیافت، تصریح کرد: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی بازیافت برای دانش آموزان است تا همه برای ارتقاء شهر همگام و همراه باشند.

نوروزی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به همه مردم تبریک می‌گوییم و یاد شهدای گلگون کفن را گرامی می‌داریم؛ هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، ایثار و شهادت است و این روزها بود که توانست اقتدار کشور و ملت را به ارمغان آورد.

شهردار اصفهان ادامه داد: در هفته گذشته اتفاقات خوبی از جمله حفاری ۱۰۰۰ متر از تونل خط دو مترو و رسیدن دستگاه حفار تی. بی. ام از ایستگاه اول به دوم (دارک به زینبیه) در شهر افتاد؛ وعده‌ای که شش ماه قبل به شهروندان داده شده بود و خوشحالیم که در موعد مقرر وعده شهرداری محقق شد.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: هر چه سریعتر مقدمات راه‌اندازی و استفاده از خط دو مترو برای شهروندان فراهم شود.

کد خبر 390230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.