ارایه برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان در محیط پایانه‌ها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آمادگی پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پایانه‌های پنج گانه شهرداری اصفهان برای استقبال از سال تحصیلی جدید و تردد دانشجویان جهت انتقال به سراسر کشور آمادگی کامل دارد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن سال تحصیلی جدید، به منظور رفاه حال مسافران به ویژه دانشجویان اقدامات ویژه‌ای در پایانه‌های پنج گانه شهر گنبدهای فیروزه‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه‌های شهر اصفهان، تصریح کرد: بازسازی و تعمیر آب نماها، زیرسازی و توسعه فضای سبز پایانه‌ها با کاشت گل و درختچه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌های محوطه پایانه‌ها، به روز رسانی مبلمان شهری در پایانه‌ها، نصب منبع آب برای تامین آب شرب مورد نیاز مسافران، نصب دیزل ژنراتور برق در پایانه کاوه و جی از جمله اقدامات انجام شده در پایانه‌های شهر در آستانه سال تحصیلی جدید است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: برگزاری جلسه با عوامل نیروی انتظامی و مدیران شرکت‌های مسافربری برای ایجاد هماهنگی بیشتر برای تسهیل در تردد مسافران به خصوص دانشجویان، تعمیرات و سرویس پله‌های برقی پایانه‌های کاوه و صفه، نصب المان‌های بنر خوش آمدگویی آغاز سال تحصیلی جدید و مطالب فرهنگی با جملات زیبا و آموزنده در پایانه‌ها انجام شده است.  

وی ادامه داد: برای نخستین بار هماهنگی با چند دانشگاه برای ارایه برنامه‌های علمی و فرهنگی هنری دانشجویان در محیط پایانه‌ها در راستای برنامه محوری و احیاء روح فرهنگی جامعه انجام شد.

محبوبی با اشاره به نظافت شبانه‌روزی پایانه‌های پنج گانه شهر اصفهان، تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامتی مسافران و دانشجویان، دستورالعملی به تمام مسئولان پایانه‌ها ابلاغ شده تا نظارت دقیق و مستمر بر تاریخ اقلام غذایی غرفه‌های اغذیه فروشی و رستوران‌های فعال در پایانه‌ها داشته باشند.

کد خبر 390227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.