سپاهان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر/ سرد و ناامید کننده!

دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۷۶۰۰ نفر

اخطار: سعید آقایی (دقیقه ۱۳) از سپاهان؛ مجید عیدی (دقیقه ۴۴)، سوشا مکانی (دقیقه ۹۰) و محمد طیبی (دقیقه ۹۰+۱) از نفت مسجد سلیمان

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، جورجی ولسیانی، سعید آقایی (۷۶- علی قربانی)، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی (۶۴- سجاد شهباززاده) و کی‌روس استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

نفت مسجد سلیمان: سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (۸۵- مهدی رستمی)، میثم نقی زاده، سعید آهنی (۶۳- محمد ابراهیمی)، مجید عیدی، سجاد جعفری، میلاد خدایی اصل و میرهادی میرجوان (۶۸- فرزاد حاتمی)

سرمربی: مهدی تارتار

داور: مهدی سید علی

شرح بازی:

سپاهان که پس از تساوی در بازی قبلی برابر فولاد، برابر یک تیم خوزستانی دیگر این بار در اصفهان قرار گرفته بود امیدوار بود تا با پیروزی در این بازی خانگی نسبتاً راحت بتواند دوباره به روند خوب خود بازگردد و با ۳ امتیازی که در این دیدار کسب می کند در صورت توقف شهر خودرو در بازی همزمان به صدر جدول بازگردد. سپاهان اما در نیمه نخست چندان بازی چشم نوازی را به نمایش نگذاشت و ناهماهنگی مشهود بین بازیکنان این تیم به خصوص ناهماهنگی بین خط هافبک و خط هجومی باعث شد سپاهان در نیمه نخست نتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

در شروع نیمه دوم سپاهان با شدت بالاتری بر روی دروازه مهمان حمله ور شد و دو موقعیت خیلی خوب هم ایجاد کرد اما هر دو بار سوشا مکانی با واکنشی عالی دروازه تیمش را بسته نگه داشت. سپاهان از اواسط نیمه دوم مانند نیمه نخست بازی سرد و ناامید کننده ای به نمایش گذاشت و کاملاً در برابر بازی بسته نفت مسجد سلیمان ناتوان ظاهر شد. تیم امیر قلعه نویی که با وجود دارا بودن بازیکنان تاثیرگذار در خط حمله در باز کردن دفاع نفت ناتوان بود در نهایت روی توپ های هوایی هم نتوانست خطری ایجاد کند تا در نهایت در یک بازی سرد و کسل کننده تنها یک امتیاز کسب کند.

سپاهان با تک امتیاز این بازی خانگی ۸ امتیازی شد و با توجه به شکست پدیده در بازی همزمان اختلافش با صدر جدول به یک امتیاز رسید. البته در صورتی که پرسپولیس دربی تهران را ببرد جای سپاهان را در رتبه دوم می گیرد. همچنین نفت مسجد سلیمان نیز با تساوی در چهارمین بازی متوالی فصل در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- ارسال خطرناک و مواج محمدرضا حسینی از سمت راست با ضربه سر مدافع رفت راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۱- ارسال کوتاه محبی به درون محوطه جریمه نفت با اثر ناقص کی روس روی توپ همراه شد اما در نهایت مکانی به راحتی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۲۳- در خطرناک ترین موقعیت سپاهان تا این دقیقه، ارسال خطرناک سعید آقایی از سمت چپ به تیر دوم، با ضربه سر خطرناک محمدرضا حسینی همراه شد اما سوشا مکانی با واکنشی خوب توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۳۰- شوت میرهادی میرجوان از پشت محوطه جریمه سپاهان در دستان پیام نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۳۸- ضربه ایستگاهی سپاهان را حسینی ارسال کرد و ضربه سر خطرناک محبی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹- اشتباه مدافعان سپاهان در محوطه جریمه خودی فرصت شوتزنی را برای ابراهیمی فراهم کرد که شوت خطرناک او را نیازمند با نوک انگشتان خودی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۵+۱- ضربه ایستگاهی سپاهان چسبیده به محوطه جریمه را محمدرضا حسینی زد که به راحتی در دستان سوشا مکانی قرار گرفت

دقیقه ۵۱- ارسال به درون محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان با ضربه سر نورافکن برای کی روس مهیا شد تا شوت محکم او روانه دروازه شود اما سوشا مکانی با واکنشی عالی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۲- ارسال محمدرضا حسینی از سمت راست در محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک محبی همراه شد اما باز هم سوشا مکانی با واکنشی عالی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۷۷- توپ بلند پشت مدافعان نفت موقعیت خوبی را نصیب محبی و کی روس در مواجه با سوشا مکانی کرد اما دروازه بان و مهاجمان سپاهان در محوطه جریمه نفت همزمان به توپ رسیدند و در نهایت توپ پس از برخورد به مکانی راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

تشویق امیر قلعه نویی در پایان بازی توسط تعداد محدودی تماشاگر با وجود نمایش ضعیف سپاهان اتفاق بی دلیل و عجیبی بود که امشب پس از بازی در ورزشگاه نقش جهان رخ داد.

بهترین بازیکن:

سوشا مکانی با ۳ مهار عالی و بسته نگه داشتن دروازه اش بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 390207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.