از فیفا می خواهم کلمه فیر پلی را در ایران بردارد/ حسینی یک مهره کلیدی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:  از فیفا می خواهم کلمه فر پلی را از ایران بردارد، زیرا بازیکنان تیم نفت دائم به زمین می افتادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری، اظهارکرد: نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم، ولی در نیمه دوم شگفت انگیز بازی کردیم و در مقابل بازی خوب سوشا مکانی نتوانستیم دروازه تیم نفت را باز کنیم. از نیمه دوم بازی راضی هستم، اما از نتیجه خیر. از فیفا می خواهم کلمه فر پلی را از ایران بردارد، زیرا بازیکنان تیم نفت دائم به زمین می افتادند.

وی با بیان اینکه از نظر من باید از کلمه بازی جوانمردانه به طور دیگری استفاده شود، افزود: بودجه یک تیم ربطی به این سبک بازی ندارد، از آقای تاج می خواهم در مورد این کلمه تجدید نظر کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با فحاشی هواداران تیم سپاهان به بازیکنان نفت مسجد سلیمان، گفت: تیم ما بازی مالکانه دارد و بر بازی چیره است. طرفدار برای دیدن بازی به ورزشگاه می آید و وقتی حوصله اش سر می رود و این حرکت هارا می بیند، صبرش به سر می آید.

قلعه نویی افزود: من هیچ وقت در دوران فوتبالم با این سبک بازی نخواهم کرد، زیرا تا تیم ما می خواست شکل بگیرد، بازیکن تیم حریف زمین می خورد و از نظر من باید وقت اضافه دو تا سه دقیقه باشد.

وی در رابطه با مصدومیت محمدرضا حسینی هافبک تیمش، گفت: از نظر من حسینی یک مهره کلیدی است و هفته به هفته بهتر خواهد شد.

تکمیل می شود...

کد خبر 390205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.