اجازه نمی دهیم خط دو مترو دستخوش مشکلات مالی شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسائل مالی خط دو مترو به هر طریق ممکن حل می‌شود تا پروژه دستخوش تاخیر نشود.

امیراحمد زندآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از اقداماتی که باید شهرداری طی سال‌های گذشته انجام می‌داد موضوع مترو بود که امروز خوشبختانه شاهد حرکت رو به جلو و پیشرفت چشمگیر عملیات عمرانی خط دو مترو هستیم.

وی با تاکید بر بهره برداری از خط دو مترو در کوتاهترین زمان ممکن، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این خط مردم می توانند از خدمات بهینه حمل و نقل عمومی استفاده و در کاهش آلودگی هوا نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با راه‌اندازی خط دو متروی اصفهان شور و نشاط و سرزندگی به زندگی اجتماعی شهروندان اصفهانی تزریق شده و مردم می‌توانند از این خدمات به خوبی استفاده کنند.

وی سرعت اجرای خط دو متروی اصفهان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با توجه به انجام فعالیت‌ها از دو جبهه کاری، شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم در زمان پیش‌بینی شده باشیم.

زندآور با اشاره به وضعیت مالی پروژه خط دو قطار شهری اصفهان، گفت: برای تامین مالی این خط تا حد امکان از امکانات شهرداری و سپس اوارق مشارکت استفاده شد، مدیریت شهری و شورای شهر در جهت اخذ اوراق مشارکت نهایت تلاش خود را انجام داده و امیدواریم در این مسیر مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و شهرداری اجازه نمی‌دهد خط دو متروی اصفهان به دلیل مسائل مالی دستخوش تاخیر شود و سعی می‌کند به هر نحو ممکن منابع مالی لازم برای تکمیل خط دو مترو را فراهم کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم اکنون خط دو از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارد و در آینده نیز تلاش می‌شود این وضعیت ادامه پیدا کند.   

کد خبر 390202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.