شرمنده مردمی هستیم که به ما رای دادند

نائب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: اگر شهرداری برای پروژه‌هایی مانند آسفالت معابر یا تامین مخزن زباله که خواسته‌های کوچک کف جامعه است توان ندارد، اعلام کنند تا ما و مردم تکلیف خود را بدانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله نصرتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: شهرداری بابت کارهایی همچون نظافت مستمر کانال آب‌های سطحی، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب و خط کشی معابر که با پیمانکار قرارداد داشته و رقم میلیاردی پرداخت می‌کند، مورد نظارت قرار دهد اما سازمان مدیریت پسماند درخصوص این عملکرد ضعیف هیچ‌گونه جریمه‌ای برای پیمانکار درنظر نگرفته است.

وی افزود: درحالی که یکی از بخش‌های مهم بودجه امسال شهرداری نهضت آسفالت کوچه‌های خاکی بوده و از طرفی در کارخانه آسفالت شهرداری هم قیر و هم مصالح و تجهیزات وجود دارد، به دلیل ضعف مدیریت فنی و امانی، کار خاصی در این حوزه نمی‌بینیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه تمرکز شهرداری بر پروژه‌های زیرساختی نظیر تقاطع غیرهمسطح یا پارک لیان نباید مانع از برنامه ریزی برای مواردی مثل آسفالت معابر یا نظافت کانال ها شود، افزود: اگر شهرداری برای پروژه‌هایی مانند آسفالت معابر یا تامین مخزن زباله که خواسته‌های کوچک کف جامعه است توان ندارد، اعلام کنند تا ما و مردم تکلیف خود را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه دو سال از عمر شورای شهر می گذرد و شرمنده مردمی هستیم که به ما رای داده اند افزود: دلمان می خواست اتفاق جدیدی در شهر رخ دهد، اما نه پروژه چرخ فلک یا فانوس دریایی تمام شد، نه گزارش کارشناسی درباره تخلفات سنگفرش خیابان انقلاب و ساماندهی وضعیت آن به سرانجامی رساندیم.

کد خبر 390158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.