دنیا باید تولید مردم ایران را ببیند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌ها برروی همه مردم فشار آورده و لازم است در چنین شرایطی تولید به صورت شبانه‌روزی فعال باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز فتاح عصر امروز(پنج‌شنبه) در مراسم اهداء ۵۰۰ فقره املاک علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: امروز از یک مجتمع دامپروری در اطراف اصفهان که ظرفیت ۱۰ هزار راس دام را داشته و در تولید شیر در اصفهان و کشور تاثیرگذار است بازدید کردم.

وی با بیان اینکه مسئولان و رسانه‌ها باید وجود جوانانی که در شرایط تحریم اینگونه در تولید فعال هستند را به مردم نشان دهند، افزود: این مجموعه روزانه ۲۰۰ تن تولید و توزیع کرده شیر مورد نیاز بسیاری از کارخانه‌ها را تامین می‌کند که نمونه خوبی است برای این موصوع که بنیاد مستضعفان تنها به امور ملک و املاک نمی‌پردازد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه تحریم‌ها برروی همه مردم فشار آورده و لازم است در چنین شرایطی تولید به صورت شبانه‌روزی فعال باشد، ادامه داد: باید به اهل دنیا نشان دهیم که اهل کار هستیم و اصفهانی‌ها در این میان بیشتر اهل کار هستند.

وی افزود: حافظ و همه کاره مملکت مردم هستند و اگر دشمن هرروز ما را تهدید می‌کند اما موفق نمی‌شود، به‌خاطر آن است که مکتب انقلاب یک مکتب مردمی است و بقای آن نیز در گرو مردمی بودن آن است.

۹۰ درصد واگذاری‌ها بلاعوض است

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد مستضعفان با واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین به مردم که در آن سهیم بوده یا جزء مایملک بنیاد بوده، موافقت کرده و به نظرم با چنین اقداماتی حق به حقدار و امانت به امانتدار می‌رسد

فتاح با بیان اینکه در بنیاد مستضعفان تصمیم داریم برکات کارها به مردم برسد و سند و زمین مال خودشان شده و مانعی بر سر راه آن‌ها نباشد، خاطرنشان کرد: بازگرداندن امانت به صاحب آن دستور خداوند است و این زمین‌ها به نوعی امانت مردم نزد ما بودند که ای کاش این کار را زودتر انجام داده و موانع را از سر راه امور مردم برداشته بودیم.

وی اضافه کرد: تا پیش از این واگذاری تعداد واگذاری‌ها ۸۴ هزار فقره زمین مسکونی یا کشاورزی بود که ۹۰ درصد آن‌ها بلاعوض است؛ در مجموع متراژ این زمین‌ها ۲۷ هزار هکتار و ارزش آن هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

کد خبر 390137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.