دایه دایه وقت جنگه/ برد می خواهیم داش علی

پانصد و هشتاد و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " دایه دایه وقت جنگه" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به دیدار روز جمعه سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان دارد.

"باور نمی کنید چقدر دلتنگ بازی هستم" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به نقل از محمدرضا حسینی بیان شده است. حسینی که به دلیل مصدومیت هنوز موفق به بازی در لیگ نشده قرار است که روز جمعه در صورت صلاحدید سرمربی در دیدار سپاهان برابر نفت به میدان برود. وی در این باره اظهار کرد: خداراشکر ١٠روزی است که با تیم تمرین می کنم، بازی با فولاد هم می توانستم بازی کنم اما آقای قلعه نویی صلاح ندانستند ولی از این هفته در خدمت تیم هستم و خیلی زیاد دلتنگ بازی در سپاهان می باشم.

" تغییر تقویم لیگ قهرمانان به نفع ایران " عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

"حالا دیگر برد می خواهیم داش علی" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به دیدار روز جمعه ذوب آهن و صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان دارد. دیداری که برای ذوبی ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ هستند.

"١٠روز استراحت برای ارسلان" دیگر عنوان این رسانه است که خبر مصدومیت کوفتگی از ناحیه مچ پای ارسلان مطهری و استراحت ١٠روزه این بازیکن را می دهد.

"دیدید چطور ستارگان تراکتور را آچمز کردیم؟" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 390125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.