پروژه‌های عمرانی اصفهان در کمترین زمان اجرایی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی شهر در کوتاهترین زمان درحال اجرا است تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز -پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ -در مراسم ورود دستگاه حفار (تی‌بی‌ام) غربی خط دو قطار شهری اصفهان به ایستگاه زینبیه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بهترین اقدامی که می‌توان برای پاسداشت خون شهدا انجام داد، فعالیت‌هایی است که به دنبال آن آرامش و آسایش مردم فراهم شود چرا که رضایت مردم رضایت خدا را همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهروندان به خوبی مطلع نیستند که زیر شهر چه اتفاق مهمی دارد می‌افتد، افزود: اگر قصوری باشد در زمینه اطلاع رسانی به شهروندان بوده زیرا در بخش عملیات و اجرا کوتاهی نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی شهر در کوتاه‌ترین زمان درحال اجرا است تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

وی با ابراز خرسندی از تعامل و همکاری بسیار خوب شورا و شهرداری اصفهان گفت: حاصل تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری به نتیجه رسیدن پروژه های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر است.

نصراصفهانی ادامه داد: اگر برای خط یک قطارشهری اصفهان مردم ۱۵ سال انتظار کشیدند، باید تلاش مضاعفی انجام شود تا خط دو مترو در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۷۰ هزار نفر از خط یک مترو اصفهان استفاده می کنند، گفت: پیش بینی می‌شود همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این آمار به صدهزار نفر افزایش یابد که باید امکانات و تمهیدات لازم فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لایحه‌ای درخصوص اصلاحات خط یک مترو اصفهان به شورای اسلامی شهر نیامده که با وقفه یک تا دو هفته مواجه شده باشد، زیرا تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن خواسته های مدیران قطار شهری محقق شود.

کد خبر 390093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.