وزرای "راه‌و شهرسازی" و "صمت" شنبه به اصفهان سفر می‌کنند

اصفهان روز شنبه -۳۰ شهریور ماه- میزبان وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افتتاح پروژه های راهسازی، مسکن مهر و بازدید از پروژه های ریلی و حمل ونقلی استان از جمله برنامه‌های حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی در اصفهان است از آن جمله در روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه از چند پروژه مهم حوزه راه وشهرسازی بازدید می‌شود و چند پروژه نیز افتتاح خواهد شد.

وی در طول سفر دو روزه خود به استان اصفهان قصد دارد تا اوایل هفته آینده و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از پروژه های قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران، متروی بهارستان، فرودگاه اصفهان و کنارگذر شرق اصفهان بازدید کند.

در روز دوم از سفر اسلامی به استان پروژه‌های مسکن مهر به تعداد ۵۲۹ واحد  و چند پروژه راهسازی افتتاح شده و مراسم کلنگ‌زنی احداث یک‌هزار واحد مسکونی مشارکتی در قالب طرح اقدام ملی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در شاهین شهر  برگزار خواهد شد.

برنامه‌های حضور رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز شامل بازدید و افتتاح خط دوم شرکت سپهر پلیمر، تشکیل اولین جلسه میز کشوری توسعه صادرات نساجی با حضور فعالان کشوری، شرکت در مراسم بیست و چهارمین نکوداشت روز صنعت و معدن استان، بازدید از خطوط تولید ریل راه آهن در شرکت ذوب آهن، جلسه مشترک با وزیر راه در محل شرکت ذوب آهن، در پایان شرکت در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت و برگزاری جلسه ستاد تسهیل کشوری خواهد بود.

کد خبر 390079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.