۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
اکران رایگان در سینما لبخند کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از اکران رایگان فیلم‌ در هفته دفاع مقدس در یک سانس سینما لبخند این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید پورعلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تعداد هفت برنامه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، تعداد هفت برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و ۱۵ برنامه با همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار می‌شود؛ صداو سیمای مرکز کیش نیز با تدارک برنامه‌های ویژه که در ۱۲ محور تعریف شده است در گرامیداشت این ایام سهیم خواهد بود.

وی ­افزود: همایش ­نیروهای مسلح، افتتاح نمایشگاه هفته ­دفاع مقدس، اجرای تئاتر هفته دفاع مقدس، شب شعر و عکس هفته دفاع مقدس، به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، برپایی مراسم روز بزرگداشت سرباز، برپایی شب داستان و خاطره دفاع مقدس و همایش­ کسب ­و­کار با هدف رونق تولید و نیز دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در کیش برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: عطر افشانی مزار شهدای گمنام، اکران فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس به همراه نقد و بررسی با حضور عوامل فیلم و همایش پیاده‌روی خانوادگی و برپایی همایش بزرگ حصر آبادان به همراه مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری است که در  هفته دفاع مقدس در جزیره کیش اجرا می‌شود.

­ پورعلی با اشاره به ویژگی‌های دفاع مقدس و­ دلایل­ گرامیداشت این هفته­، گفت:این­­ حرکت­­ عظیم، حرکتی مردمی بود که با مسئولیت جمعی انجام شد و با توجه به اینکه دفاع ریشه در اصل، عزت، صلابت و اقتدار یک ملت دارد، مردم ایران به اقتضاء طبیعت انسانی و مسئولیت ملی، دینی و انقلابی خود موظف به دفاع شدند.

وی با بیان اینکه شهادت‌طلبی عنصر مهمی در دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: میل به شهادت و روحیه از جان گذشتگی در راه حفظ کشور و وطن قدرت مضاعفی در جبهه‌های جنگ ایجاد کرد؛ شجاعت فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس، مروت و جوانمردی را به نمایش گذاشت.

کد خبر 390074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.