کربکندی: می‌خواهم شایسته‌سالاری را در ذوب‌آهن حاکم کنم

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم که آمدن من به باشگاه ذوب آهن اگر نفعی نداشته، ضرر هم نداشته باشد و سعی من این خواهد بود که شایسته سالاری را در فوتبال پایه ذوب آهن حاکم کنم.

به گزارش ایمنا، مراسم معارفه رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، روز گذشته _ چهارشنبه ۲۷ شهریورماه _ در محل سالن اجتماعات مجموعه شفق با حضور مربیان و کادر های فنی تیم های پایه و جمعی از مسئولان باشگاه برگزار گردید؛ در ابتدا مجری جلسه کامران شیرزادی مدیر رسانه ای تیم فوتبال با خواندن شعری از استاد شهریار و تبریک روز شعر و ادب فارسی آغاز و در مقدمه سوابق و افتخارات ورزشی رسول کربکندی بعنوان یکی از مفاخر ورزش اصفهان را بر شمرد.

در ادامه محسن کرباسچی مدیر قهرمانی وسرپرست تیم فوتبال باشگاه رسول کربکندی را به عنوان رییس جدید سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن معرفی کرد؛ کرباسچی با بیان اینکه برایش افتخار بزرگی است که در مراسم معارفه رسول کربکندی حضور داشته باشد، اظهار کرد: امیدوارم که در آینده باشگاه ذوب آهن بتواند از ظرفیتها و دانش کربکندی استفاده بهینه کند.

مدیر قهرمانی و سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن افزود: در ساختار و مدیریت جدید باشگاه ذوب آهن از کربکندی دعوت شده تا با کمک و استفاده از تجربیاتش، تیم های پایه فوتبال ذوب آهن را متحول سازیم همچنین عباس سیمکانی مدیر فنی تیم های پایه نیز پس از گزارش مختصری از عملکرد تیم های پایه، کادرهای فنی حاضردر جلسه را معرفی نمود.

در ادامه رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه برگزاری این جلسه بخاطر شناخت متقابل کادرهای فنی ذوب آهن با یکدیگر است، اظهارکرد: برای من افتخار بزرگی است که پس از یک وقفه طولانی به خانه خودم باشگاه ذوب آهن که فوتبالم را در آن آغاز و به پایان رساندم، بازگشتم و از  مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که من و امثال من را از خاطر نبردند و مد نظرشان بودم.

وی ادامه داد: به لحاظ شخصیتی به گونه ای هستم که هر وقت از جایی خداحافظی کردم، دیگر پشت سر خود را هم نگاه نمی کنم و اهل گلایه و مصاحبه و امثالهم نیستم، چرا که معتقدم هر آمدنی رفتنی را در پی دارد. مخصوصا در شهر و استانی مثل اصفهان که افراد شایسته فراوانی برای جایگزینی هر پست و مقامی وجود دارد.

کربکندی افزود: جوانان بسیاری وارد فوتبال می شوند و در نهایت بدون اینکه از وجود و استعداد آن ها استفاده ای شود کنار گذاشته می شوند ومی سوزند. با توجه به استعدادها و امکانات سخت افزاری که در باشگاه ذوب آهن هست، نهایت سعی ما این خواهد بود که از این فرصت سوزی ها جلوگیری نماییم. همه مسئولان باشگاه در گام نخست تمام هم و غم این است که حق و حقوق معوقه شما عزیزان را پرداخت کنیم تا پس از آن بتوانیم از شما در مورد عملکردتان پاسخ بخواهیم و خواهشم از هواداران و مردم این است که دراین رابطه صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند.

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه مدیرعامل سهامی ذوب آهن و مدیر عامل باشگاه دغدغه پرداخت حقوق کارمندان و بازیکنان را دارند، گفت : مبنای تفکر من این است  که  تربیت بازیکنان باید بر محور اخلاق ورزش و زندگی سالم صورت گیرد و یکی از آروزهایم این است که بتوانیم بستری برای تربیت بازیکن حرفه ای به معنای دقیق کلمه فراهم نماییم؛  بازیکنی که دروغ نگوید، خوب بخوابد، خوب تغذیه و تمرین کند و همه سکناتش بر مبنای اخلاق باشد.

وی ضمن بیان این نکته که تفکر تاسیس زمین چمن بر مبنای  بازده اقتصادی آن بوده که تفکر درستی است، داشت : سعی من در آینده این است که تا حد امکان تیم ها را از تمرین در زمین چمن به دلیل ضررها وآسیب های فراوانی که به لحاظ جسمی برای زانوهای  بازیکنان دارد دور کنم.

رسول کربکندی در پایان گفت: امیدوارم که آمدن من به باشگاه ذوب آهن اگر نفعی نداشته، ضرر هم نداشته باشد و سعی من این خواهد بود که شایسته سالاری را در فوتبال پایه ذوب آهن حاکم کنم.

کد خبر 390068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.