با یک پا هم در دربی بازی می‌کنم

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده موجی از نگرانی را بین هواداران سرخ ایجاد کرد، اما گویا مدافع شمالی پرسپولیس نمی‌خواهد دربی را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار نیست حواشی مسابقه ندادن سعید مولایی در مقابل رقیب اسرائیلی در مسابقات جهانی جودو پایان یابد و حالا این حواشی با تعلیق فدراسیون جودوی ایران رنگ جدیدی به خود گرفته است البته "هدف" این تعلیق را یک تهدید برای فوتبال نیز دانسته است و "ایران ورزشی" نیز با عنوان "تعلیق جودو سکوت مسئولین" از این اتفاق تلخ نوشت.

باشگاه استقلال پس از نامه‌هایی که برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد و خواستار بخشش فرشید اسماعیلی شد حالا تمرینات خود را بدون حضور وریا غفوری برگزار می‌کند، اما گویی  نامه‌ استقلالی‌ها جواب نداده است و قرار نیست فرشید در دربی بازی کند و از سمتی حضور نداشتن وریا بعد از حواشی اخیر در تمرینات استقلال سئوالی بزرگ و پرابهام است.

بعد از نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی در بازی مقابل صنعت نفت و عملکرد خوب کنعانی‌زادگان که جایگزین او بود، احتمال نیمکت نشینی سید جلال در دربی نیز بالا رفت، اما بعد از دربی خبر مصدومیت شجاع خلیل زاده به سرعت مخابره شد و این به معنای حضور سیدجلال در ترکیب بود، اما شجاع گویا نمی‌خواهد دربی را از دست بدهد که "گل" با عنوان "با یک پا هم که شده بازی می‌کنم" به صحبت‌های او در حاشیه تمرین دیروز سرخپوشان اشاره دارد.

پیروزی تیم ملی والبیال در مقابل هند و ادامه روند پیروزی‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است و گویی همه شکست مقابل استرالیا را فراموش کرده اند و به یک آینده روشن برای تیم ملی والیبال فکر می‌کنند، "ابرار ورزشی" با عنوان "برد آسان در بازی دستگرمی" از پیروزی سروقامتان ایران نوشت.

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 390062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.