برگزاری بیش از صد برنامه در هفته دفاع مقدس

دهاقان –فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان از برگزاری یکصد و شش برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد فصیحی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با اشاره به بیانات رهبری پیرامون دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس صرفا در یک برهه زمانی اتفاق نیفتاده بلکه گنجینه عظیمی است که ملت ما می تواند آن را استخراج، موشکافی و سرمایه گذاری کند.

وی خودباوری را دستاورد مهم دفاع مقدس دانست و افزود: تاثیر این مهم فقط در عرصه نظامی نیست بلکه در همه عرصه ها نقش دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان، گفت: شکل‌گرفتن سرمایه های بزرگ انسانی، رشد و پرورش جوانان غیرتمند و شجاع که گروهی به درجه شهادت رسیده‌اند و برخی دیگر نیز در قالب جهاد سازندگی برای قدرتمند شدن ایران در منطقه می کوشند، از دستاورد جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

سرهنگ فصیحی از برگزاری یکصد و شش برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی، تقدیر از یکصد و ۴۰ بانوی همسر و فرزند شهید، توزیع تقویم دفاع مقدس وشهادت و برگزاری جلسات تکریم خانواده از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به طرح اردوی هجرت گفت: خودباوری نقش مهمی در جامعه دارد و اینکه فردی در راه خدا کمک هایی به همنوعان خود کند بدون اینکه منتظر اقدام دستگاه و یا مسئولی باشد، این کار برگرفته از همین دفاع مقدس است.

سرهنگ فصیحی، شهید محسن حججی را نمونه خودساختگی دراردوهای جهادی معرفی کرد و افزود: نقش بسیجیان درهیات های مذهبی و ترویج فرهنگ کتابخوانی باعث عزتمند شدن ایران می شود.

وی باتوجه به جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی از شهروندان دهاقانی و ارسال به مناطق محروم، خاطر نشان کرد: این کمک ها در قالب برون شهری همچون مناطق سیل زده ودرون شهری در روستاها و محله های محروم توزیع شده است.

کد خبر 390048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.