مترو آماده سرویس‌دهی بهینه به دانش آموزان و دانشجویان

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی با کاهش سرفاصله زمانی حرکت رام‌های مترو و مهیا کردن تمام امکانات و تجهیزات، آماده سرویس‌دهی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان هستیم.

علیرضا فاتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۷۰ هزار نفر از شهروندان با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند که پیش‌بینی می‌شود با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش حجم ترددها، این آمار به ۱۰۰ هزار نفر در روز افزایش یابد.

وی با اشاره به ساعت فعالیت مترو، افزود: درحال حاضر خط یک مترو اصفهان با ۱۲ رام، از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه فعال بوده و درحال جابه جایی مسافران است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان با افزایش چهار رام قطار شهری در خط یک مترو، درصدد کاهش سرفاصله زمانی حرکت این وسلیه ایمن و پاک است، تصریح کرد: در حالی که هزینه واقعی بهای بلیت مترو و خدمات سفر درون‌شهری شهروندان با مترو پنج هزار تومان است، شهروندان تنها یک هزار تومان می‌پردازند و شهرداری برای هر سفر چهار هزار تومان سوبسید پرداخت می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به ارزان بودن قیمت بلیت مترو، توصیه می‌شود شهروندان برای سفرهای درون شهری خود از این وسیله ارزان، ایمن و پاک استفاده کنند تا در کاهش آلودگی هوا نیز سهیم باشند.

فاتحی با بیان اینکه درحال حاضر شهرداری ماهانه سه و نیم میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری مترو هزینه می‌کند، گفت: بیش از ۲۰ کیلومتر سفر با مترو اصفهان با هزینه  تنها یک هزار تومان، عامل مهمی برای تشویق مردم برای سفر با این وسیله است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام ایستگاه‌های خط یک مترو اصفهان مجهز به آسانسور و پله برقی است.

کد خبر 390046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.