آغاز نخستین دوره فرآیند ارزیابی سازمان پسماند براساس تعالی سازمانی

جلسات ارزیابی اجرای الگوی تعالی سازمانی، در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان آغاز شده تا اظهارنامه تعالی این سازمان که بر مبنای معیارهای ۹ گانه توسط بخش‌های مختلف سازمان تکمیل شده، از نگاه ارزیابان متخصص مورد بررسی قرار گرفته و مستندات مربوط به نتایج این معیارها، صحت‌سنجی شود.

عبدالحمید اقتداریان، ارزیاب ارشد تیم بررسی اظهارنامه تعالی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسات ارزیابی اجرای الگوی تعالی سازمانی، در سازمان پسماند در دو روز متوالی از صبح تا عصر با حضور تیم ارزیابان شامل ارزیاب ارشد و ارزیابان داخلی، به همراه مسئولان و کارشناسان مرکز اطلاعات برگزار می­‌شود.

وی افزود: در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدامات خوبی در حوزه‌­های مختلف انجام شده و همین امر مسئولیت را برای بررسی جزییات این اقدامات و پرسش بیشتر سنگین­‌تر می­‌کند.

ارزیاب ارشد تیم بررسی اظهارنامه تعالی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت­‌های علمی و پژوهشی سازمان در زمینه بکارگیری تکنولوژی‌­های جدید برای مدیریت پسماند، گفت: تولید بیوگاز با استفاده از هاضم بی‌هوازی به عنوان یکی از پروژه‌های مطرح شده توسط سازمان، مورد توصیه قرار می‌­گیرد چرا که اکثر کشورهای پیشرفته به سمت استفاده از انرژی­‌های پاک حرکت می­‌کنند و بستر مناسب برای مدیریت پسماند نیز مهیا است.

وی با اشاره به مفاهیم بنیادی در اجرای الگوی تعالی سازمانی، اظهار کرد: مواردی مانند توسعه یادگیری‌­ها، رعایت اخلاق، ارزش‌افزایی در سازمان، مشارکت اثربخش و ارتقای سرمایه انسانی از جمله مفاهیم اساسی در زمینه تعالی سازمانی است که ارتقای آن می‌­تواند این فرآیند را سرعت و بهبود ببخشد.

کد خبر 390044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.