راننده‌های مجرد اجازه فعالیت در سرویس مدارس را ندارند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: افراد مجرد اجازه فعالیت در ناوگان سرویس مدارس ندارند که البته در این بین خانم‌های سرپرست خانوار استثنا هستند.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگان خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت می‌کنند همه باید از لحاظ صلاحیت فردی شامل آزمایش عدم اعتیاد و صلاحیت فنی خودرو مورد تایید قرار گیرند.  

وی ادامه داد: افراد مجرد اجازه فعالیت در ناوگان سرویس مدارس ندارند که البته در این بین، خانم‌های سرپرست خانوار استثنا هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال پنج هزار و ۵۰۰ راننده در ناوگان سرویس مدارس فعالیت کنند، گفت: از این تعداد، یک هزار و ۲۰۰ راننده خانم خواهند بود.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین گشت‌های نظارتی مشترکی با پلیس راه تدارک دیده شده که از اول مهر جلوی مدارس مستقر می‌شوند و برای مدارس دوشیفته هم به همین صورت انجام می‌گیرد.

وی افزود: سرویس مدارس از طریق اتوبوسرانی هم در قالب سامانه سپند می‌باشد که دو سال است به سازمان اتوبوسرانی واگذار شده است و در این راستا ۶۰ شرکت از طرف این سازمان به آموزش و پرورش جهت سرویس‌دهی به مدارس معرفی شده است.

کد خبر 390041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.