سپاهان- نفت مسجد سلیمان؛ عملیات بازگشت به صدر در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه بزرگ نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان

جمعه، ۲۹ شهریور، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

پخش زنده: شبکه‌های اصفهان و ورزش

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: سپاهان یک- نفت مسجد سلیمان صفر

داور: مهدی سید علی

سپاهان:

سپاهان پس از تساوی در اهواز برابر فولاد و از دست دادن صدر جدول رده بندی در این هفته کار چندان سختی برای کسب ۳ امتیاز ندارد. آنها می‌توانند خوشبین باشند در صورت توقف پدیده در دیدار همزمان برابر فولاد دوباره به صدر جدول برگردند هرچند صرفاً صدرنشینی در این مقطع از فصل چندان اهمیتی ندارد.

قلعه نویی برای دیدار با نفت مسجد سلیمان می‌تواند از بهترین خرید پیش فصل تیمش یعنی محمدرضا حسینی نیز رونمایی کند. او که در تمرینات پیش فصل مصدوم شده بود ۴ هفته ابتدایی را از دست داد اما حدود ۱۰ روز است در تمرینات شرکت می‌کند و در دیدار فردا احتمالاً قلعه نویی برای دست کم دقایقی از این مهره ارزشمند استفاده می‌کند.

زردپوشان اصفهانی که در اولین دیدار خانگی خود در هفته دوم ماشین سازی تبریز را شکست دادند امیدوارند تا با پیروزی در دومین دیدار خانگی به روند خوب خود در این فصل ادامه دهند. عدم دریافت گل در ۳ هفته ابتدایی لیگ رکورد جالب سپاهانی‌ها بوده است و باید دید این رکورد تا کجا ادامه خواهد داشت.

سپاهان در دیدار با نفت مسجد سلیمان محسن مسلمان و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان:

یکی از دو تیمی که تا هفته سوم لیگ برتر همه دیدارهایش را با تساوی به پایان رسانده نفت مسجد سلیمان است، تراکتور، صنعت نفت و استقلال تیم‌هایی بوده‌اند که برابر نفت متوقف شده‌اند و این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای سپاهان باشد تا ۲ امتیاز مهم این دیدار خانگی از دست شاگردان قلعه نویی نرود.

شاگردان مهدی تارتار یکشنبه گذشته در حالی که در ابتدا از استقلال عقب افتادند اما در نهایت به تساوی رسیدند تا با روحیه‌ای خوب برابر سپاهان قرار بگیرند.

نکته جالب در مورد عملکرد نفت این است که این تیم در دو دیدار قبلی خود گل اول بازی را دریافت کرده و در هر دو مورد با تاکتیک مشابه ارسال بلند و ضربه سر مدافعانش شکست را با تساوی عوض کرده است، حال با توجه به تبهر تیم قلعه نویی روی ضربات بلند باید دید در دیدار فردا کدام تیم نبردهای هوایی را به سود خود به پایان می‌رساند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، جورجی ولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد محبی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، مجید عبدی، میثم نقی زاده، حسین ابراهیمی، میلاد خدایی اصل، سجاد جعفری، پیام ملکیان و میرهادی میرجوان

کد خبر 390032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.