تهران، بوشهر و اصفهان برتر شدند

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سافت بال گفت: چهار سال بود که مسابقات سافت بال قهرمانی کشور برگزار نمی‌شد و به همین دلیل این رشته افت اندکی پیدا کرد، اما خوشحالم که دوباره این مسابقات برگزار شد.

هدی گشمردی در حاشیه اختتامیه مسابقات سافت بال قهرمانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این مسابقات  طی پنج روز و با حضور پنج تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد که در نهایت، تیم‌های تهران، بوشهر و اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی در خصوص سطح مسابقات سافت بال قهرمانی کشور و وقفه چندساله این مسابقات افزود: چهار سال بود که مسابقات سافت بال قهرمانی کشور برگزار نمی‌شد و به همین دلیل این رشته افت اندکی پیدا کرد، اما خوشحالم که دوباره این مسابقات برگزار شد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات در خصوص برنامه‌ آینده سافت بال کشور اضافه کرد: برنامه های خوبی برای نوجوانان داریم و تلاش می کنیم در آینده لیگ کشوری را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه از تمام کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند، تشکر می‌کنم، ادامه داد: اصفهان میزبانی خوبی انجام داد و مسابقات به طور کلی خوب برگزار شد و امیدوارم سال های آینده این روند بهتر شود.

کد خبر 390001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.