شست‌وشوی محوطه ۱۲۰ مدرسه و دانشگاه در گرگان

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری با اشاره به اقدامات خدمات شهری شهرداری گرگان در قالب طرح استقبال از مهر، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید و طرح استقبال از مهر از موضوعات بسیار مهمی است که در گرگان به آن توجه ویژه می‌شود. 

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده آسیب‌شناسی، رفع نواقص پیرامون مراکز آموزشی، حذف زوائد فیزیکی، شستشو، حاشیه‌زنی، نظافت و پاکسازی محوطه داخلی و بیرونی مدارس، هرس درختان با شاخه‌های سرگیر و خشکه‌زنی درختان معابر در این طرح اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت همه سازمان‌ها و مناطق شهرداری گرگان اجرایی خواهد شد که دستورالعمل اجرایی طرح متناسب با وظیفه هر سازمان و همراهی شهرداری مناطق گرگان اجرا خواهد شد.

صفری با بیان اینکه در طرح استقبال از مهر از همه ظرفیت پیمانکاران شهرداری گرگان در مباحث مختلف نیز استفاده خواهد شد، تاکید کرد: این طرح از ۲۱ شهرویورماه جاری آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی  گفت: در طرح استقبال از مهر شستشوی محوطه داخلی و پیرامونی ۱۲۰ مدرسه و دانشگاه در گرگان توسط شهرداری گرگان انجام خواهد شد.

کد خبر 389992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.