۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
تابش ۲۰ میلیون تومان جریمه شد

مدیرعامل سپاهان به دلیل نشر اکاذیب ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای انضباطی این کیمته اعلام شد.

در خصوص شکایت از سوی رییس سازمان لیگ فوتبال ایران  علیه مسعود تابش- مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه ها و بیان مطالبی در رابطه با وجود پرداختی بابت تبلیغات محیطی و مطالب دیگری مطرح شد که هر چند ایشان در مصاحبه های بعدی خود قصد از بیان مطالب فوق را مجموع پرداختی های چند سال عنوان کرده بود اما به لحاظ نحوه و بیان عدم شفاف سازی در زمان بیان و انتشار مطالب اولیه  و سایر قراین و امارات موجود تخلف انتسابی به مشارالیه محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. رای صادره قابل اجرا و قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

پس از بررسی شکایت سازمان لیگ از شجاع خلیل زاده-بازیکن تیم پرسپولیس  مبنی بر مصاحبه با رسانه ها و به کار بردن عناوین و الفاظ نامناسب و غیر محترمانه بابت برگزاری مراسم برترین های فوتبال کشور، لذا پس از بررسی و شکایت ابلاغ ارسال دفاعیه از سوی بازیکن تا زمان صدور رای، اعضای کمیته انضباطی وفق ماده ۷۱ مقررات انضباطی  با اعمال ماده ۹۳ و با احراز تخلف، شجاع خلیل زاده را به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم کرد.

تیم رایکا بابل به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر بادران تهران مبنی بر استفاده از شعارهای موهن  توسط تماشاگران نسبت به داور به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

تیم شهرداری تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر فرشته طلایی ساوه مبنی بر استفاده از شعارهای موهن  توسط تماشاگران نسبت به داور به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

کد خبر 389984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.