روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، امیر اقتناعی در نشست شورای اداری روابط عمومی شهرداری و بین‌ ‌الملل مشهد اظهار کرد: معتقدیم روابط عمومی باید مشهد را آن‌گونه که هست، به کشور نشان دهد، به همین دلیل همکاری‌ها باید به میزانی باشد که منجر به هماهنگی شود و شدت آن به میزانی باشد که منتهی به یکپارچگی شود تا بتوانیم به صدای واحدی برسیم.

وی افزود: همکاری، هماهنگی و یکپارچگی مدل تعریف شده شهردار برای مدیریت شهری مشهد است که روابط عمومی شهرداری نیز باید این مهم را نصب‌العین خود قرار دهد تا صدای یکسان و رساتری را به گوش شهروندان برسانیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با تاکید بر ایجاد هماهنگی درونی، گفت: ایجاد هماهنگی بین ادارات و سازمان‌ها جزو وظایف و اولویت‌های کاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها تصریح کرد: با نگاه توسعه‌ گرایانه مبتنی بر خروجی مثبت، کار خود را آغاز خواهیم کرد، به همین دلیل خروجی کار و نتیجه عملکرد افراد در کار اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

اقتناعی عنوان کرد: روابط عمومی باید بسترساز آرامش در فضای مدیریت شهری و در گام بعدی ترویج‌دهنده خدمات و زحمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد؛ در این مسیر هیچکدام بر دیگری مقدم نیست و میان آنها رابطه دو سویه برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کارآمدی دو کلید واژه اصلی در این دوره کاری خواهد بود، افزود: البته باید توجه داشت به بهانه کارآمدی، سلامت را قربانی نکنیم، روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه استفاده از مدل‌های توسعه‌ای محلی و تدوین طرح جامع کمک‌رسان خواهد بود، اظهار کرد: کار روابط عمومی شهرداری هماهنگ کردن دیپلماسی عمومی در شهر است و رسانه هم می‌تواند بخشی از آن باشند.

کد خبر 389981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.