شهرداری سنندج ۸۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۰ میلیارد ریال از دیون پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شده است.

به گزارش ایمنا، کمال کاظمی در جمع خبرنگاران از پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران شهرداری خبرداد و اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری پرداخت و تسویه پیمانکاران در بخش‌های مختلف بوده بر همین اساس تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا دیون پیمانکاران به موقع پرداخت شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها خدمات متعددی به شهروندان ارائه می‌کنند بنابراین با بسیاری از پیمانکاران در بخش‌های مختلفی همکاری دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی به آنان پرداخت شده است.

کاظمی در خصوص دیگر فعالیت‌های این حوزه در زمینه مالی به پرداخت هزینه مشاغل سخت و زیان‌آور پرسنل شهرداری به مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، پیگیری مطالبات شهرداری بابت تبصره ۷ ماده ۱۷ و ماده ۴۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال ۸۷ تا سال ۹۵ به مبلغ برآوردی بیش از ۹۰ میلیارد ریال و تسویه مطالبات بازنشستگان شهرداری تا پایان سال ۹۷ اشاره کرد.

وی ادامه داد: در بخش مدیریت برنامه و بودجه نیز اقداماتی از قبیل پایش، هماهنگی و نظارت در تدوین برنامه راهبردی – عملیاتی شهر و شهرداری سنندج، تهیه، تدوین و انتشار اولین کتاب آمارنامه سال گذشته شهر سنندج با همکاری سایر نهادهای دولتی و تشکیل اتاق فکر شهرداری پس از تهیه و تدوین شیوه‌نامه تشکیل اتاق فکر و تصویب توسط شورای تحول انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی نیروی انسانی نسبت به برگزاری آزمون توان‌سنجی همکاران در راستای ساماندهی مشاغل اداری، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی، بازنشسته کردن تعداد ۱۳۲ نفر از پرسنل، جذب نکردن نیروی جدید و بررسی پرونده پرسنل جهت تعیین میزان ذخیره کارکنان جهت ثبت در حسابداری تعهدی از دیگر اقدامات در حوزه منابع انسانی است.

کاظمی در بخش رفاهی نیز از ثبت صندوق ذخیره فرهنگیان شهرداری، توزیع اقلام یارانه‌ای و توزیع دو مرحله کارت رفاهی در بین کارکنان، اخذ مجوز پرداخت پاداش تحصیلی فرزندان همکاران، برقراری کمک هزینه مهدکودک و معرفی پرسنل جهت دریافت تسهیلات بانکی نام برد.

منبع: ایسنا

کد خبر 389963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.