سرویس مدارس زیر ذره‌بین پلیس/ترمیم سیل بندهای خوزستان

در بسته خبری امروز از برگزاری نشست ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندر بوشهر تا نصب و راه اندازی دستگاه شتاب نگار نسل چهارم توسط شهرداری بومهن و دیوارکشی در محل ریزش کوه در باغمیشه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برنامه‌های روز جهانی بدون خودرو اعلام شد

مرضیه حصاری، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت شهرداری‌ها و مدیریت شهری و سازمان‌های مردم نهاد همزمان با روز جهانی بدون خودرو، از ۲۹ الی ۳۱ شهریور، خبر داد.

تردد مدیران و کارکنان شهرداری کرج با دوچرخه به مناسبت آغاز سال تحصیلی

غلام رضوانی، جانشین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت:دوم مهرماه امسال مدیران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری به صورت نمادین ساختمان مرکزی شهرداری کرج تا شورای شهر را با دوچرخه طی می‌کنند.

برگزاری نشست ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندر بوشهر

نخستین نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر بوشهر در سال جدید با حضور اعضاء و کارگروه‌های ستاد مزبور با هدف ارزیابی میزان آمادگی مجموعه ستاد مدیریت بحران و بررسی راهکارها و راهبردها و رفع موانع و چالش‌های احتمالی در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد.

نصب و راه‌اندازی دستگاه شتاب نگار نسل چهارم توسط شهرداری بومهن

با پیگیری‌های مدیریت بحران شهرداری بومهن دستگاه شتاب‌نگار بر خط نسل چهارم در محوطه ساختمان شهرداری نصب  و راه‌اندازی شد.

شهرداری تبریز در محل ریزش کوه در باغمیشه دیوار بتنی نصب کرد

شهرداری تبریز به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و ایجاد خسارات مالی و جانی برای شهروندان، دیوار بتنی در محل ریزش کوه در شهرک باغمیشه نصب کرد.

سیل بندهای خوزستان با امکانات موجود باید ترمیم شود

کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: برای ترمیم و استحکام بخشی سیل بندها، استاندار دستور داده بخشی از اعتبارات زیرساختی که در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری ها است در اختیار معاونت عمرانی قرار گیرد تا فرمانداری‌ها نسبت به احداث و ترمیم سیل بندها اقدام کنند.

رودخانه بازار قزوین دیوارکشی می شود

اصغر بهنام‌زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از شروع دیوارکشی و نرده‌گذاری رودخانه بازار خبر داد.

آغاز حفاری ایستگاه مترو امام حسین(ع) با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد تومان

کریم شکوهیان، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: ایستگاه امام حسین(ع) خط یک قطار شهری را به خط دو متصل کرده و از زیر خط یک حرکت می‌کند.

مدیریت بحران به وسیله پهپادها

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در زمینه توسعه فناوری‌های پیشرفته در حوزه فعالیت سازمان آتش‌نشانی، پهپادها می‌توانند یکی از موثرترین فناوری‌ها برای مدیریت بحران‌ها باشند.

سرویس مدارس فاقد برچسب ویژه از سوی پلیس راهور متوقف می‌شوند

احمد محبی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد سرویس‌های مدارس گفت: سرویس‌های مدرسه فاقد برچسب ویژه و تابلو از سوی گشت‌های نظارتی و پلیس راهور متوقف و اعمال قانون خواهند شد.

کد خبر 389960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.