۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
شهر اراک آماده استقبال از ماه مهر

سرپرست معاون سیما و منظر شهرداری اراک گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از ماه مهر و با توجه به تاکید شهردار خط کشی عابر پیاده و نقاشی دیواری محوطه ورودی ۱۰ مدرسه سطح شهر انجام شده است.

رضا آباقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه فصل بازگشایی مدارس، اقداماتی در سطح شهر انجام شده که از آن جمله می‌توان به رنگ آمیزی دیوارهای بیرونی مدارس در ۱۰ سرای محله شهر اشاره کرد.

وی افزود: طراحی و رنگ آمیزی دیوارهای بیرونی شش مدرسه انجام شده و کار نقاشی دیواری چهار مدرسه در سرای محله‌ها نیز در حال انجام است.

سرپرست معاون سیما و منظر شهرداری اراک با بیان اینکه رنگ آمیزی دیوارهای بیرونی ۱۲ مدرسه انجام شده است، گفت: از این تعداد ۱۰ مدرسه مربوط به سرای محله و دو مدرسه نیز مربوط به زنگ مهر و زنگ شکوفه‌ها در مدارس حاج کاظمی و حاج کازرونی بوده که کار طراحی و نقاشی آنها در دست اقدام است.

آباقری با بیان اینکه هدف از انجام این اقدامات ایجاد نشاط و حفظ روحیه سلامت و شادابی در بین دانش آموزان است، اظهار کرد: ایجاد روحیه شادابی در بین دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس باعث ایجاد انگیزه برای آنها در آغاز سال تحصیلی می شود و همین امر ترغیب کننده دانش آموزان به وی‍ژه سال اول ابتدایی برای حضور در مدرسه خواهد بود.

کد خبر 389947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.