گوشی جدید سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

گوشی هوشمند تاشوی جدید سامسونگ با نام "W۲۰ ۵G"، ماه نوامبر (آبان‌) با قیمت پایه‌ هزار و ۴۰۰ دلار معرفی و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا، تاکنون اخبار متعددی درباره‌ تلاش سامسونگ برای طراحی و تولید گوشی هوشمند تاشوی جدید با طراحی متفاوت، منتشر شده است. بر اساس آخرین تصاویر افشاگر مشهور Ice universe، انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید با نام W۲۰ ۵G به‌زودی جانشین گوشی تاشوی W۲۰۱۹  شود.

Ice universe، پوستری از این دستگاه به‌ اشتراک گذاشته است؛ با توجه به اطلاعات پوستر، به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به دستگاه‌های تاشو کره‌ای‌ به ‌زودی باید منتظر رویدادی در چین برای رونمایی گوشی هوشمند جدید باشند. معمولاً مدل‌های جدید گوشی‌ سامسونگ سری W در فصل پاییز معرفی می‌شود. اواسط آبان‌ سال گذشته نیز گوشی W۲۰۱۹، پرچم‌دار تاشوی سامسونگ، با دو نمایشگر AMOLED و سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد.

با وجود آنکه هنوز مشخصات گوشی هوشمند جدید به ‌اشتراک گذاشته نشده است، انتظار می‌رود این دستگاه با بهره‌مندی از تراشه‌ اسنپدراگون ۸۵۵ یا اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، معرفی و به بازار عرضه شود. پیش‌تر نیز گفته شده بود باید منتظر گوشی هوشمندی با ظرفیت حافظه‌ داخلی ۵۱۲ گیگابایتی باشیم. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که درباره‌ گوشی‌های تاشوی کره‌ای‌مطرح می‌شود، قیمت گران آن‌ها است. قیمت گوشی سامسونگ W۲۰۱۹ بیش از هزار و ۲۰۰ دلار بود؛ انتظار می‌رود گوشی W۲۰ ۵G نیز با قیمت پایه‌ بیش از هزار و ۴۰۰ دلار معرفی به بازار عرضه شود.

منبع: زومیت

کد خبر 389934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.